مارگو رابی در فیلم جدیدی با محوریت شخصیت هارلی کوئین حضور خواهد داشت

3 December 2017 - 23:59

بی‌شک هارلی کوئین (Harley Quinn) با بازی مارگو رابی (Margot Robbie) در فیلم Suicide Squad «جوخه انتحاری» یکی از شخصیت‌های محبوب آن محسوب می‌شد؛ بنابراین جای تعجب ندارد که استودیوی «برادران وارنر» و این بازیگر در حال توسعه فیلمی فرعی و مستقل برای این شخصیت باشند. شاید نکته شگفت‌انگیزتر این باشد که این تنها یکی از چند فیلمی خواهد بود که قرار است هارلی کوئین نقشی محوری در آن داشته باشد و اینطور که پیداست، فیلم مستقل در دست توسعه‌ای که اخیراً رابی به آن اشاره داشته است، پروژه‌ای نیست که پیش از این معرفی شده باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

بنابر گفته‌های رابی به جاش هوروویتز (Josh Horowitz) در برنامه MTV، این فیلم کاملاً جدا از پروژه‌های Gotham City Sirens «افسونگران شهر گاتهام»، فیلمی با محوریت شخصیت هارلی کوئین و جوکر و حتی فیلم Suicide Squad 2 «جوخه انتحاری ۲» خواهد بود. وی در این زمینه اظهار داشت:

در حال حاضر کارهای زیادی در حال انجام شدن است. صادقانه می‌گویم که من فکر نمی‌کنم کسی بداند که در آینده چه چیزی اتفاق خواهد افتاد اما می‌دانم که همه علاقه‌مند هستند تا بار دیگر هارلی کوئین را بر روی صفحه نمایش ببینند؛ بنابراین همه بر روی نسخه‌های متفاوتی بر مبنای این شخصیت کار می‌کنند.

دیدگاه شخصی رابی این است که گام بعدی برای هارلی کوئین یا فیلم مستقل وی خواهد بود یا فیلم «افسونگران شهر گاتهام» چراکه وی بیان داشت:

من می‌خواهم که او را همراه با دیگر زنان ببینم. من زمانی که در حال فیلمبرداری فیلم «جوخه انتحاری» بودیم مدام می‌گفتم که او به دوستان دختر خود نیاز دارد. او نیاز دارد تا دیگر دختران در اطرافش باشند چراکه او عاشق این کار است. شما این را در کامیک‌بوک‌ها دیده‌اید. او عاشق برخورد با مردم است، تقریباً هر شخصی، او به گروه دختران خود نیاز دارد.

رابی در ادامه نشان داد که کاملاً وفادار به روحیه این شخصیت کامیک‌بوکی است و تصمیم دارد تا طرفداران آن را راضی نگه‌ دارد. هنوز مشخص نیست که پروژه جدیدی که رابی از آن صحبت می‌کند، چه داستانی خواهد داشت و قرار است که چه شخصیت‌های دیگری در آن حضور داشته باشند. بنابر شنیده‌ها، فیلمبرداری فیلم «جوخه انتحاری ۲» از اواسط سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز خواهد شد و هارلی کوئین یکی از شخصیت‌های اصلی آن خواهد بود.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.