سه گانه‌ی جدید ریان جانسون اصلا به سه‌گانه‌ی فعلی مرتبط نیست

5 December 2017 - 14:26
 ریان جانسون (Rian Johnson) کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) در مورد سه گانه‌ی جدیدش خاطر نشان کرد که این سه‌گانه هیچ ارتباطی به سه گانه‌ی فعلی جنگ ستارگان ندارد. جانسون گفت که او هیچ محدودیتی برای ساخت فیلم‌هایش نخواهد داشت و دیزنی و لوکاس فیلم بعد از کار او روی Last Jedi، اعتماد زیادی به او خواهند داشت. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

باوجود تعدادی فیلم کوتاه‌تر و همچنین تعدادی قسمت‌های تلویزیونی و یک فیلم استودیویی نسبتا بزرگ از دنباله‌ی Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) از کارگردان جی جی آبرامز (J.J. Abrams)، بعید بنظر می‌رسد که ریان جانسون ادامه‌ی آن را بسازد. بر خلاف کریس لورد (Chris Lord) و فیل میلر (Phil Miller)، گرث ادواردز (Gareth Edwards) و کالین ترورو (Colin Trevorrow) که خودشان را جایگزین شخص دیگری در زمان تولید پروژه‌ی جنگ ستارگان دیدند، جانسون موفق شد به تنهایی The Last Jedi را بسازد و بعنوان پاداش کارش نیز کلید ساخت این سه گانه را بدست آورد. تمام چیزی که او در مورد این فیلم‌های جدید گفته است این است که در جایی از کهکشان که تا به حال کشف نشده است اتفاق می‌افتند و شامل شخصیت‌های جدیدی نیز است.

جانسون در مصاحبه‌ای به صراحت در مورد سه گانه‌ی جدیدش که البته هنوز در مراحل اولیه قرار دارد، گفت که کاملا متفاوت با سه گانه‌ی حال حاضر Star Wars خواهد بود. در پاسخ به این سوال که آیا این سه گانه‌ی جدید ربطی به Star Wars 9 از کارگردان جی جی آبرامز خواهد داشت یا خیر، جانسون اشاره کرد که فیلم‌های جدید او کاملا متفاوت خواهند بود. وی گفت:

خوب، نه. او ( جی جی آبرامز) قصد دارد تا قسمت بعدی را بسازد. یعنی قسمت آخر از این سه گانه. اما من کاملا یک سه گانه‌ی منحصر به فرد را می‌خواهم بسازم که به هیچ عنوان به سه گانه‌ی فعلی مرتبط نیست. من از چیزهای جدیدی استفاده خواهم کرد.

 چشم انداز یک سه‌ گانه‌ی کاملا جدید که در دنیای Star Wars اتفاق می‌افتد که هیچ ارتباطی به دنیایی که اکنون از Star Wars می‌بینیم ندارد، احتمالا برای هوادارانی که تصور می‌کردند The Force Awakens و Rogue One: A Star Wars Story ناپایدار خواهند بود، هیجان انگیز است. فرانچایز جنگ ستارگان (به عقیده‌ی بسیاری از مردم) به فیلم‌های جدیدتر نیاز ندارد، بلکه به ایده‌هایی جدید و مقداری خلاقیت از سوی فیلم سازانی که محدود نیستند، نیازمند است.

اگرچه به نظر می‌رسد که جانسون برای خلق دنیایی کاملا جدید دارای آزادی است اما باید دید که او واقعا چقدر آزاد است وقتی می‌خواهد سرپرستی یک سه گانه‌ی کاملا جدید را بر عهده بگیرد. اگر کمی از سه گانه‌ی جدید فاصله بگیریم، باید در نظر داشته باشیم که جانسون Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) را کامل کرده است و دنیایی تازه به روی هواداران باز است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.