گزارش: دیزنی به قرارداد خرید فاکس نزدیک شده است

6 December 2017 - 15:01

طبق یک گزارش جدید از CNBC، شرکت دیزنی در حال نزدیک شدن به قرارداد خرید شرکت فیلم و تلویزیون فاکس قرن بیست و یکم است و این یک تغییر بزرگ در جهان فرهنگ و سرگرمی‌ است. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این گزارش به شرح زیر است:

CNBC گزارش می‌کند که دیزنی مذاکراتی را با روپرت مورداک (Rupert Murdoch) برای تحت کنترل درآوردن دارایی‌‌های این استودیو و تلویزیون آن‌ انجام داده است، اما دارایی‌های ورزشی‌ شبکه فاکس برای خودش خواهد بود. فاکس همچنین با Comcast نیز صحبت کرده است اما مذاکرات با دیزنی به طور قابل ملاحظه‌ای پیشرفت کرده است.

CNBC اذعان می‌کند که ارزش دارایی‌های دیزنی با این خرید به حدود ۶۰ میلیارد دلار می‌رسد.

این برای شما چه معنی می‌دهد؟ اگرنگاهی مختصر به این حرکت دیزنی بیندازیم، می‌توان فهمید که اگر دیزنی فاکس را بخرد، این استودیو می‌تواند کنترل تمام شخصیت‌های فاکس را به دست بگیرد. این بدان معناست که آ‌ن‌ها می‌توانند شخصیت هاق جک‌من (Hugh Jackman) در Wolverine را در فیلم‌های Avengers (انتقام جویان) قرار دهند (البته می‌دانیم که او بازنشسته شده است، اما منظور ما نقش اوست) یا این‌که می‌توانند بین Deadpool و Captain America یک فیلم گروهی بسازند. یا حتی می‌توانند مسیری جدید برای  Fantastic Four ایجاد کنند. این حرکت‌ها به تنهایی چقدر می‌توانند تولید درآمد کنند؟

البته این تنها برای مارول بود. فاکس همچنین حقوقی در فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) اصلی دارد. اگر این قرارداد بسته شود، ما شاهد یک تغییر کامل در صنعت سینما و تلویزیون خواهیم بود. بعلاوه، شاید جهش‌هایی در دنیای سینماتیک مارول رخ دهد.

منبع: Screencrush

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.