کوئنتین تارانتینو و جی.جی آبرامز در حال ساخت فیلم جدیدی از سری Star Trek هستند

6 December 2017 - 17:00

کوئنتین تارانتینو (Quentin Tarantino) آماده کشف دنیاهای جدید در فعالیت‌های سینمایی خود است. بر اساس گزارش وب‌سایت «هالیوود ریپورتر»، این فیلمساز ایده‌ای جذاب برای فیلم Star Trek «پیشتازان فضا» دارد که آن را با جی.جی آبرامز (J.J. Abrams) به اشتراک گذاشته است. تارانتینو و آبرامز برنامه دارند تا با همکاری یکدیگر، اتاق نویسندگانی برای توسعه فیلم جدیدی از مجموعه سینمائی «پیشتازان فضا» راه‌اندازی کنند. گفتنی است که خود تارانتینو به کارگردانی این فیلم برای استودیوی فیلمسازی «پارامونت» چشم دوخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

متاسفانه استودیوی «پارامونت» هنوز اظهارنظری در این باره نکرده است. آبراز در سال ۲۰۰۹ میلادی با فیلم Star Trek «پیشتازان فضا» این سری را ریبوت کرد و کارگردانی دنباله آن با نام Star Trek Into Darkness «پیشتازان فضا به سوی تاریکی» را هم بر عهده داشت. وی پس از آن فیلم Star Wars: The Force Awakens «جنگ‌های ستاره‌ای» نیرو برمی‌خیزد» را برای استودیوی «دیزنی» ساخت که با موفقیت قابل‌توجهی همراه بود. آبرامز با وجود کارگردانی قسمت نهم سری فیلمهای Star Wars «جنگ‌های ستاره‌ای» همچنان به عنوان یکی تهیه‌کنندگان مجموعه «پیشتازان فضا» شناخته می‌شود. پیش از این استودیوی «پارامونت» اعلام کرده بود که در حال ساخت چهارمین فیلم از مجموعه بازسازی شده این سری سینمائی است که کریس همسورث (Chris Hemsworth) به عنوان پدر کاپیتان کرک (Captain Kirk) با بازی کریس پاین (Chris Pine) ستاره آن خواهد بود؛ با این حال، هنوز کارگردانی برای این دنباله معرفی نشده و مشخص نیست که ایده جدید تارانتینو درباره همین خط داستانی است یا خیر. آخرین دنباله این سری فیلم Star Trek Beyond «فراتر از پیشتازان فضا» محصول سال ۲۰۱۶ میلادی به کارگردانی جاستین لین (Justin Lin) بود که گرچه با واکنش مثبت منتقدان روبرو شد، اما درآمد ۳۴۳٫۴ میلیون دلاری آن از گیشه، این فیلم را به عنوان کم‌فروش‌ترین نسخه از سری بازسازی شده «پیشتازان فضا» تبدیل کرد.

تارانتینو در جریان یکی از مصاحبه‌های پیشین خود ابراز داشت که بیشتر دوست دارد کارگردانی قسمتی از سری «پیشتازان فضا» را به جای قسمتی از مجموعه محبوب «جنگ‌های ستاره‌ای» بر عهده بگیرد چراکه وی یکی از طرفداران این سری سینمائی است.

وی در این خصوص اظهار داشت:

تنها چیزی که آن‌ها را محدود می‌کند، بودجه دهه ۶۰‌ای و فیلمبرداری هشت روزه آن است. شما می‌توانید برخی قسمت‌های کلاسیک «پیشتازان فضا» را به راحتی تا ۹۰ دقیقه یا بیشتر گسترش دهید و کار شگفت‌انگیزی انجام دهید.

تارانتینو در ادامه مدعی شد که قسمت Yesterday’s Enterprise یکی از بهترین قسمت‌های «پیشتازان فضا» است که تاکنون ساخته شده است.

جدیدترین فیلم سینمائی تارانتینو، پروژه بدون عنوان او با محوریت چارلز منسن (Charles Manson) و فرقه جنایتکارانه‌اش است که برای اکران در سال ۲۰۱۹ میلادی برنامه‌ریزی شده است.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.