کثلین کندی دوست دارد تایکا وایتیتی یک فیلم از Star Wars بسازد

7 December 2017 - 20:38

کثلین کندی (Kathleen Kennedy) رئیس شرکت لوکاس فیلم دوست دارد تایکا وایتیتی  یک فیلم از Star Wars (جنگ ستارگان) را کارگردانی کند. این کارگردان تحسین شده اخیرا با ساختن فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) در صنعت فیلم سازی سرو صدای زیادی به پا کرده است. این فیلم سومین فیلم انفرادی استودیو مارول از شخصیت ثور است. این فیلم فرانچایز را در مسیر متفاوتی قرار داد و روح تازه‌ای به شخصیت داد. اکنون وایتیتی به دنبال پروژه‌ی بعدی خود است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

وایتیتی اخیرا اشاره کرده است که مایل به ساخت یک فیلم از Black Widow (بیوه‌ی سیاه) همانند راگناروک و با همان جنبه‌ی کمدی در کنار درام و ارتباط بین این دو است. اما بنظر می‌رسد اکنون زمان مناسبی برای ساخت فیلمی از بیوه‌ی سیاه نیست. حداقل نه تا زمانی که آنتونی (Anthony) و جو روسو (Joe Russo) فیلم‌های Avengers (انتقام جویان) را به پایان برسانند. بعلاوه اینکه این کارگردان نیوزیلندی ممکن است به دنبال اقتباس از Akira از کاتسوهیرو اوتومو (Katsuhiro Otomo) باشد. اما در غیر اینصورت ممکن است که وایتیتی توجهش به کارگردانی یک فیلم از جنگ ستارگان برای لوکاس فیلم جلب شود. جدای از این‌ها استودیو والت دیزنی باید از همکاری با او در ساخت ثور و بدست آوردن موفقیت تجاری زیاد، خوشحال باشد.

در یک مصاحبه با Newshub،‌ کثلین کندی رئیس لوکاس فیلم، خاطر نشان کرد که دوست دارد تایکا وایتیتی برای آن‌ها یک فیلم از فرانچایز Star Wars را بسازد و او می‌خواست که این خبر به گوش وایتیتی برسد و او بداند این یک پیشنهاد غیر رسمی کاری است که او را از دنیای سینماتیک مارول به قعر کهکشان می‌کشاند! کندی گفت:

واقعا خیلی دوست دارم او (وایتیتی) یک فیلم از Star Wars را کارگردانی کند. من فکر می‌کنم که حساسیت لازم را دارد. من از کار او در دنیای سینماتیک مارول و ساختن فیلم ثور هیجان زده شدم.

لوکاس فیلم قطعا بنظر می‌رسد مشتاق کارگردانی واتیتی در یکی از فیلم‌های Star Wars است، اما آیا واقعا این حس مشترک است؟ می‌توان گفت بله یا شایدم خیر! در اکتبر سال ۲۰۱۷، وایتیتی اشاره کرد که دوست دارد تا یک فیلم دیگر برای مارول بسازد اما تمایل چندانی به ساخت جنگ ستارگان نداشت. او فکر می‌کرد فیلم‌های جنگ ستارگان لحنی بسیار جدی‌ دارند و کارگردانی آن برای کسی مثل او مناسب نیست. با این حال، او بعدها خاطرنشان کرد که اگر به فیلمی مثل جنگ ستارگان نه بگوید، کاری ابلهانه است. او دوست دارد به این فرانچایز بپردازد البته اگر فقط خودش باشد. بنظر می‌رسد که کندی همه چیز را برای او مهیا کرده است.

البته، استودیو پیش از این، با کارگردانانی که سبک‌های فیلم سازی شخصی خود را بالاتر از دیدگاه استودیو قرار داده بودند، مشکل داشته است. می‌توان از فیل لورد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) نام برد که بر سر ساخت فیلم Han Solo از کار اخراج شدند. نمی‌توان گفت لوکاس فیلم از اشتباهات خودش درس نگرفته است و پیشرفت نکرده است. از طرفی وایتیتی نیز یک انتخاب ایده‌آل برای یک تکان بزرگ در Star Wars است.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.