ستاره فیلم IT به پروژه Shazam! پیوست

8 December 2017 - 23:59

جک دیلن گریزر (Jack Dylan Grazer) ستاره فیلم IT «آن»، به پروژه جدید جهان سینمائی دی‌سی پیوست. بر اساس گزارش وب‌سایت «هالیوود ریپورتر»، این هنرپیشه جوان به فهرست بازیگران فیلم Shazam! «شزم!»، محصول استودیوی «نیولاین سینما» پیوسته است. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم درباره پسر جوانی با نام بیلی باتسون (Billy Batson) است که با تلفظ کلمه «شزم» به ابرقهرمانی بزرگسال با عنوان کاپیتان مارول تبدیل می‌شود. گریزر نقش فردی فریمن (Freddy Freeman) بهترین و مورداعتمادترین دوست باتسون را ایفا خواهد کرد که تنها کسی است که از راز این ابرقهرمان خبر دارد. در کامیک‌ها، خود فریمن نیز به یک ابرقهرمان تبدیل می‌شود و با عنوان کاپیتان مارول جونیور شناخته می‌گردد.

دیوید اف. سندبرگ (David F. Sandberg) فیلم «شزم!» را برای استودیوی «نیولاین سینما» کارگردانی خواهد کرد. زکری لی‌ولی (Zachary Levi) نقش بزرگسالی‌های کاپیتان مارول را بازی خواهد کرد؛ این در حالی است که مارک استرانگ (Mark Strong) برای بازی در نقش شخصیت شرور اصلی این فیلم که یکی از مشهورترین دشمنان شزم نیز به حساب می‌آید، یعنی دکتر سیوانا (Doctor Sivana) در نظر گرفته شده است.

گریزر جوان فیلم موفق «آن» را بر روی پرده‌های سینما داشت که در آن نقش یکی از اعضای کلاب Losers Club یعنی ادی کاسبرک (Eddie Kaspbrak) را بازی کرده بود. این اقتباس سینمائی از رمانی با همین نام که توسط استیون کینگ (Stephen Kin) به نگارش در آمده است، یکی از فیلم‌های بسیار موفق امسال شناخته می‌گردد که موفق به کسب درآمدی معادل ۶۹۴ میلیون دلار از گیشه‌های جهانی شد. این در حالی است که بودجه ساخت فیلم «آن» تنها ۳۵ میلیون دلار بود.

هنوز فیلم «شزم!» تاریخ اکران مشخصی ندارد اما قرار است که از ماه فوریه سال آینده میلادی در تورنتو مقابل دوربین رود. این فیلم به طور همزمان با پروژه‌ای با تمرکز بر روی یکی از شخصیت‌های شرور کامیک‌های «شزم!» یعنی بلک آدام (Black Adam) با بازی دواین جانسون (Dwayne Johnson) توسعه می‌یابد.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.