جانشین برایان سینگر برای کارگردانی فیلم Bohemian Rhapsody معرفی شد

8 December 2017 - 23:59

بر اساس اطلاعیه جدید شرکت «فاکس قرن بیستم»، دکستر فلچر (Dexter Fletcher) کارگردان فیلم Eddie the Eagle «ادی عقاب» جانشین برایان سینگر (Bryan Singer) برای نشستن بر روی صندلی کارگردانی فیلم در دست ساخت Bohemian Rhapsody «حماسه کولی» شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

سینگر دوشنبه همین هفته از این پروژه اخراج شد و استودیوی «فاکس قرن بیستم» دلیل آن را غیبت ناگهانی این کارگردان در مراحل فیلمبرداری آن و همچنین اقدامات غیرحرفه‌ای او عنوان کرد. گرچه خود سینگر اظهار داشت که این استودیو به او زمان کافی برای مراقبت از والدینش را نداده است.

با انتخاب فلچر برای کارگردانی این فیلم، احتمالاً از هفته آینده مراحل فیلمبرداری آن از سر گرفته شود. حضور فلچر در سینما به سال ۱۹۷۶ میلادی بازمی‌گردد، زمانی که وی در فیلم Bugsy Malone «باگزی مالون» ایفای نقش کرد. وی در فیلم‌هایی نظیر Stardust «غبار ستاره» و Kick-Ass «کیک-اس» نیز حضور داشته و به هنرنمایی پرداخته است. با این حال، فلچر برای اولین بار با ساخت فیلم Wild Bill «بیل وحشی» در سال ۲۰۱۱ میلادی وارد حوزه کارگردانی شد. آخرین ساخته او فیلم «ادی عقاب» است که در سال ۲۰۱۶ میلادی روی پرده‌های سینماها آمد و اقتباسی از زندگی واقعی یکی از بریتانیایی‌های برنده جایزه المپیک زمستانی در سال ۱۹۸۸ میلادی است.

پس از اخراج سینگر از این پروژه، سینگر اقدامات غیرحرفه‌ای خود را انکار کرد و مدعی شد که استودیوی «فاکس» زمان کافی به او جهت مراقبت از والدینش را نداده است. وی در این خصوص اظهار داشت:

من چیزی بیش از این نخواستم که این پروژه را به اتمام برسانم و به میراث فردی مرکوری (Freddie Mercury) و گروه راک Queen کمک کنم. اما «فاکس قرن بیستم» به من این اجازه را نداد چراکه من نیاز داشتم تا به طور موقت زمانی را برای سلامتی خود و نخست خانواده‌ام اختصاص دهم.

استودیوهای «فاکس قرن بیستم»، «نیو رجنسی» و «GK Films» فیلم «حماسه کولی» را تهیه و تولید می‌کنند. این فیلم برای اکران در تاریخ سه‌شنبه ۴ دی ماه ۱۳۹۷ (۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ میلادی) برنامه‌ریزی شده است.

منبع : هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.