جیمز گان طراحی مفهومی جدیدی از Guardians of the Galaxy Vol. 2 منتشر کرد

23 August 2016 - 18:00

تا فرارسیدن موعد پخش اولین تریلر از Guardians of the Galaxy Vol. 2 مدت زمان زیادی باقی نمانده است. این تریلر در نوامبر قرار است منتشر شود. اما برای این‌که این انتظار حتی سخت‌تر هم شود جیمز گان ( James Gunn) طرح مفهومی جدیدی را به نمایش گذاشته است. درست است که یک طرح مفهومی تریلر نمی‌شود اما این طرح مفهومی یک جنگ جدید با بیگانگان را نشان می‌دهد که این بیگانگان به مرکز گروه Guardian به خصوص گروت نوپا حمله کرده‌اند. برای اطلاعات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

این طرح مفهومی جدید در شماره جدید مجله Empire نمایش داده شد اما گان این طرح را با فالورهای توییترش به اشتراک گذاشت :

Screen Shot 1395-06-02 at 04.20.01حالا این هیولای پر از دندان و بازو چه می‌باشد؟ گان این طور جواب می‌دهد:

Screen Shot 1395-06-02 at 04.21.49

خب همان طور که از توییت گان برمی‌آید پس این هیولا یک Abilisk است. این هیولا اولین بار در کامیک کان توسط مارول به تصویر کشیده شد. همچنین این تصویر دوباره تاکید میکند که ما برای مدتی در فیلم گروت را به شکل بچه خواهیم دید. البته او خاطرات قبلی خود را به همراه دارد.

برعکس طرح مفهومی قبلی که از Guardians of the Galaxy Vol. 2 منتشر شده بود ، این طرح مفهومی اطلاعاتی به ما درباره اعضای جدید تیم مثل(Nebula (Karen Gillan و (Mantis (Pom Klementieff نمی‌دهد، اما نگاهی تازه به قهرمانان اولین قسمت فیلم و همین‌طور این هیولای بدریخت می‌دهد.

در فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 بازیگرانی چون Chris Pratt, Zoe Saldana, Dave Bautista, Bradley Cooper و Vin Diesel به همراه Elizabeth Debicki در نقش Ayesha و Kurt Russell در نقش Ego (که یک سیاره زنده‌ است و به عنوان پدر لرد ستاره‌ای شناخته می‌شود) حضور دارند. همچنین Sylvester Stallone هم نقشی کوتاه در این فیلم خواهد داشت.

فیلم  Guardians of the Galaxy Vol. 2 در پنجم ماه مه به سینماها می‌آید. احتمالا اولین تریلر فیلم زمانی که فیلم Doctor Strange در چهارم نوامبر اکران می‌شود منتشر خواهد شد.

منبع: screencrush

Save

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.