جیمز منگولد کارگردانی فیلم بیوگرافی پتی هرست را به عهده گرفت

9 December 2017 - 22:00

جیمز منگولد (James Mangold) فیلم جدیدی را بر اساس واقعیت مقابل دوربین خواهد برد. طبق گزارش وب‌سایت «هالیوود ریپورتر»، سازنده آثار موفقی نظیر Logan «لوگان» و فیلم برنده جایزه اسکار Walk the Line «سر به راه باش»، محصول سال ۲۰۰۵ میلادی که اقتباسی از زندگی جانی کش (Johnny Cash) بود، پروژه درام و بدون نام استودیوی «فاکس قرن بیستم» که بر اساس زندگی پتی هرست (Patty Hearst) خواهد بود را می‌سازد. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

گفته می‌شود که ال فانینگ (Elle Fanning) در صورت توافق، نقش اصلی این پروژه را ایفا خواهد کرد. پتی هرست هنرپیشه‌ای آمریکایی و دختر ویلیام راندولف هرست عضو مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا بود که توسط «ارتش آزادی‌بخش همزیست» ربوده شد. این گروه با انتشار فایلی صوتی در آن زمان، جهان را شگفت‌زده ساخت چراکه در آن، پتی هرست اعلام کرد که به این گروه پیوسته و قصد دارد انقلابی فرهنگی را در آمریکا بوجود آورد. پس از مدتی، هرست در جریان یک سرقت مسلحانه از بانک دستگیر شد و شهرت بالایی را بدست آورد.

این فیلم اقتباسی از کتاب «وحشی آمریکایی» به نویسندگی جفری توبین (Jeffrey Toobin) خواهد بود که وظیفه نگارش فیلمنامه آن را Larry Karaszewski و اسکات الکساندر (Scott Alexander) با همراهی خود منگولد بر عهده دارند. این کارگردان با همکاری نینا جاکوبسون (Nina Jacobson) و برد سیمپسون (Brad Simpson) از استودیوی Colorforce این فیلم را تهیه و تولید خواهند کرد.

آخرین ساخته منگولد فیلم «لوگان» است که ضمن تحسین منتقدان، درآمدی ۶۱۶٫۸ میلیون دلاری از گیشه‌های جهانی بدست آورد. او اینک در حال توسعه نسخه فرعی این فیلم با محوریت شخصیت جوان آن یعنی لورا (Laura) با بازی دافنه کین (Dafne Keen) است و کارگردانی اقتباس سینمائی از رمان کودکانه Crenshaw را هم برای استودیوی «فاکس قرن بیستم» بر عهده دارد.

فانینگ با بازی در فیلم Maleficent «خبیث» در سال ۲۰۱۴ میلادی به شهرت رسید و اخیراً با فیلم‌های The Neon Demon «شیطان نئونی» و ۲۰th Century Women «زنان قرن بیستم» بر روی پرده‌های سینما بود. از جمله پروژه‌های جدید وی می‌توان به فیلم بیوگرافی Mary Shelley «مری شلی» نویسنده فرانکنشتاین و فیلم جدید وودی آلن (Woody Allen) با عنوان A Rainy Day in New York «یک روز بارانی در نیویورک» اشاره کرد.

منبع : هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.