گیشه سینمای ایران| افتتاحیه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیونی «آینه بغل»

9 December 2017 - 22:00

با آغاز اکران فیلم سینمایی «آینه بغل» از چهارشنبه هفته گذشته، این فیلم در سه روز به طور میانگین ۴۰۰ میلیون تومان فروش کرد تا درآمد افتتاحیه آن به رقم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برسد. فیلم کمدی «خالتور» به کارگردانی آرش معیریان هم با فروش ۵۴۵ میلیون تومانی در روزهای پایانی هفته گذشته، در آستانه فروش ۵ میلیارد تومانی قرار گرفت. سومین فیلم پرفروش‌ سینمای ایران در روزهای پایانی هفته گذشته هم «ثبت با سند برابر است» بهمن گودرزی بود.

آینه بغل

فیلم سینمایی «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی با بازی محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای کشور به نمایش درآمد. روژین میرزایی مدیر فروش فیلمیران، فروش سه روز اول اکران این فیلم سینمایی را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام می‌کند.

فهرست مقدس

انیمیشن «فهرست مقدس» به کارگردانی محمد امین همدانی که برای اولین بار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از روز چهارشنبه در سینماهای کشور اکران شد. علی جاودانی از مدیران موسسه «اوج» که مسئولیت  پخش «فهرست مقدس» را بر عهده دارد، فروش این فیلم سینمایی در سه روز گذشته را ۱۶ میلیون تومان اعلام می‌کند.

آذر 

فیلم سینمایی «آذر» به تهیه کنندگی نیکی کریمی و کارگردانی محمد حمزه‌ای با بازی نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ، فرید سجادی حسینی، هستی مهدوی، لیلا زارع، پژمان جمشیدی و هومن سیدی از هشتم آذرماه  در سینماهای کشور به نمایش درآمد. بنا بر اعلام همایون امکانیان، از مسئولین نیکان فیلم، «آذر» تا پایان شب گذشته ۳۷۰ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان فروش کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۳۷ و ۴۰ میلیون تومان در سینماهای تهران فروش کرد.

وقتی برگشتم 

آخرین ساخته سینمایی وحید موساییان با بازی رضا کیانیان، افشین هاشمی، رعنا آزادی ور، امید روحانی، بیتا فرهی، حسین محب اهری، احترام برومند، سروش صحت و… از هشتم آذر ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. حبیب اسماعیلی مدیرعامل «رسانه فیلمسازان» فروش «وقتی برگشتم» تا پایان شب گذشته را ۱۷۰ میلیون تومان اعلام کرد. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه در مجموع ۵۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

شکلاتی 

فیلم سینمایی «شکلاتی» به کارگردانی سهیل موفق با بازی شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی، محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی و… تا پایان شب گذشته ۱۸۰ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز به ترتیب ۲۲ و ۲۸ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

قاتل اهلی

فیلم سینمایی «قاتل اهلی» ساخته مسعود کیمیایی که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از اول آذرماه در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در سینماهای کشور فروش کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۷۵ و ۸۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد. در آخرین ساخته سینمایی مسعود کیمیایی، پرویز پرستویی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ، پرویز پور حسینی، پگاه آهنگرانی و پولاد کیمیایی به ایفای نقش می‌پردازند.

ثبت با سند برابر است

کمدی «ثبت با سند برابر است» ساخته بهمن گودرزی از اول آذر در سینماهای کشور به نمایش درآمد. احمد مختاری مدیر پخش «هدایت فیلم» فروش این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته را یک میلیارد و ۶۲۶ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان درآمد کسب کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۸۵ و ۸۸ میلیون تومان در سینماهای تهران فروش کرده است.

خالتور

کمدی «خالتور» ساخته آرش معیریان، با بازی محمدرضا شریفی نیا، پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، علی صادقی، سحر قریشی، مریم امیرجلالی و محمدرضا هدایتی از دهم آبان ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. «خالتور» که در هفته‌های گذشته به پرفروش ترین فیلم سینمای ایران تبدیل شده است، بنا بر اعلام عبدالله علیخانی مدیرعامل «پویا فیلم» «خالتور» تا پایان شب گذشته چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم کمدی در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۲۶۰ و ۲۸۵ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان فروش کرده است.

خفه‌گی

فیلم سینمایی «خفه‌گی» ساخته فریدون جیرانی با بازی نوید محمد زاده‏، الناز شاکردوست، پردیس احمدیه، ماهایا پطروسیان و پولاد کیمیایی برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد از ۲۶ مهرماه در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته ۴ میلیارد و ۲۷۰ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم سینمایی که نسبت به چند هفته گذشته سالن‌های خود را از دست داده، در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۲۰ و ۲۵ میلیون تومان فروش کرد.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.