بازیگر جدید بتمن کیست؟

10 December 2017 - 21:39

شایعه جدیدی بر سر زبان‌ها افتاده مبنی بر این که قرار است ستاره‌ی فیلم Mad Men، جان هم (Jon Hamm)، در فیلم جدید مت ریوز (Matt Reeves) نقش بتمن را بجای بن افلک بازی کند. برای خواندن جزئیات بیشتر با سینماگیمفا همراه باشید.

افلک قرار بود فیلم سولوی بتمن را کارگردانی کرده و نقش بتمن را بازی کند اما وقتی فیلم بتمن در برابر سوپرمن با استقبال کم مواجه شد، مسئولیت کارگردانی فیلم توسط افلک متزلزل شد، و او از بازی در این نقش نیز کناره‌گیری کرد. اما اکران Justice League (لیگ عدالت) و زیر سوال رفتن آینده‌ی افلک بعنوان شوالیه تاریکی، باعث شد او و استودیو با نبود او کنار بیایند. ناموفق بودن لیگ عدالت در باکس آفیس تیر آخر بود و بیشتر بنظر می‌رسد بخاطر جدایی افلک است که گویا قرار است در فیلم Flashpoint نیز بازی کند.

اگر این خبر راست باشد، یکی از بازیگر مشهور تلوزیون می‌خواهد جای او را بگیرد. جان هم می‌خواهد در نقش بتمن ظاهر شود و در اینباره صحبت‌هایی با ریوز درباره بازی در سولوی بتمن داشته است. این خبر هنوز در حد یک شایعه است چون خبر جدایی افلک رسما تایید نشده که در صورتی که این اتفاق بیفتد، او جایگزین افلک خواهد بود. جان و افلک هم سن و سال هستند و قدرت منحصر به فردی دارند که مناسب شخصیت بتمن است. بیشتر منتقدین بی طرف متفق القول هستند که هم بازیگر خوبی است. وی در نقش دان دراپر در ۷ فصل از درام Mad Men بازی کرده که بخاطر این بازی برنده جایزه امی شده است.

وضعیت دنیای دی سی در حال حاضر با فیلم‌هایی همچون آکوامن، شزم! و زن شگفت‌انگیز و ناموفق بودن لیگ عدالت در باکس آفیس، متغیر است. شاید یکی از راه‌های برگشت این دنیا به عرصه موفق ظاهر شدن فیلم بتمن است. افلک در طول تور مسافرتی لیگ عدالت اعلام کرد که دیگر نقش بتمن را بازی نخواهد کرد. و مت ریوز همیشه گزینه قوی برای به تصویر کشیدن بتمن پشت دوربین بوده است و شاید بازیگری بهتر از جان هم نتواند جلوی این دوربین به ایفای نقش بتمن بپردازد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • bahhad says:

    من یه سری سایتا خوندم که جفری دین مورگان قراره نقش بتمنو بازی کنه