ادامه‌ی فصل هشت سریال The Walking Dead چه موقع پخش خواهد شد؟

11 December 2017 - 21:15

**خطر اسپویل فصل هشت در این خبر وجود دارد.**

قسمت هشتم فصل ۸ سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) شوک بزرگی برای این سریال به همراه داشت اما سوال اینجاست که قسمت بعدی کی پخش خواهد شد؟ شبکه‌ی AMC هنوز تاریخ پخش مجدد این مجموعه‌ی زامبی را اعلام نکرده است و اگر بخواهیم فصل‌های گذشته را در نظر بگیریم، ادامه‌ی سریال را نزدیکی‌های ولنتاین ۲۰۱۸ شاهد خواهیم بود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل‌های قبلی یکشنبه‌ی قبل یا بعد از ۱۴ فوریه پخش می‌شدند، یعنی قسمت نهم این فصل باید ۱۱ فوریه یا احتمالا ۱۸ اُم روی آنتن برود و این بستگی به دیگر برنامه‌های این شبکه دارد.


در اینجا می‌توانید نگاهی بر تاریخ‌های پخش فصل‌های گذشته داشته باشید:
فصل ۷، قسمت ۹: ۱۲ فوریه ۲۰۱۷
فصل ۶، قسمت ۹: ۱۴ فوریه ۲۰۱۶
فصل ۵، قسمت ۹: ۸ فوریه ۲۰۱۵
فصل ۴، قسمت ۹: ۹ فوریه ۲۰۱۴
فصل ۳، قسمت ۹: ۱۰ فوریه ۲۰۱۳
فصل ۲، قسمت ۹: ۱۲ فوریه ۲۰۱۲
فصل ۱، شش قسمت بدون وقفه پخش شدند

هر سال این سریال یک هفته قبل از ولنتاین یا روز ولنتاین پخش می‌شود اما مسئله اینجاست که معلوم نیست شبکه AMC این روند را در سال ۲۰۱۸ هم ادامه دهد یا خیر.
با توجه به انتظار طرفداران از این سریال، وقایع قسمت هشتم برای ریک و همراهانش بسیار گران تمام شد و نقشه‌ی آنها برای از بین بردن ناجی‌ها با شکست مواجه شد. رفقای ریک گم شدند و بدتر از همه اینکه پسرِ ریک امنیت و زندگیش را برای حفاظت از مردم الکساندریا از دست نگان به خطر انداخت. در لحظات پایانی این قسمت، مشخص شد که کارل وقتی سعی داشته حواس ناجی‌ها را پرت کند توسط یک زامبی زخمی شده است و همانطور که تهیه کننده سریال، اسکات گیمپل (Scott Gimple)، تایید کرده این زخم مثل بقیه زخم‌ها قابل درمان نیست. کارل خواهد مُرد و او چند کار نیمه تمام قبل از تمام شدن نقشش دارد. طبق گفته‌ی گیمپل، قسمت نهم پایان زندگی کارل را نشان می‌دهد.

 
این درحالی است که مابقی اعضای گروه ریک، چند شخصیت باقی مانده در خطر فیزیکی (کینگ ازکیل) یا احساسی (مگی) قرار دارند. بدون شک این سریال باید تمامی این سرنخ‌های داستانی را آشکار سازد هرچند این فصل جستجوی جنگِ نگان در چند جبهه و از چند جهت است و احتمالا وقتی دوباره پخش شود تمامی این‌ها خصوصا اهمیت نتیجه‌گیری داستان کارل به شیوه‌ای معنادار را نشان نمی‌دهد.

این فصل برای مردگان متحرک فصل پراتفاقی بوده چون فصل ۸ بعد از شش سال نمرات خیلی پایینی گرفته است. هیجان در این فصل نسبت به سال قبل کم شده است. در این فصل همان شخصیت‌ها شرایط مشابهی را دنبال می‌کنند که طرفداران زیادی را تحت تاثیر قرار داده است. به همین دلیل، با اینکه قسمت هشتم فرقی نداشت، اتفاقات این قسمت حاکی از این هستند که دنیای ریک به شیوه‌ای ناتمام مانده که به پایان نمی‌رسد و سریال مجبور است کمی تازه شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.