اکران فیلم کیانوش عیاری پس از ۱۳ سال| «بیدار شو آرزو» از ۲۵ آذر در هنروتجربه

12 December 2017 - 11:00

فیلم سینمایی «بیدار شو آرزو» با موضوع زلزله بم ساخته کیانوش عیاری از ۲۵ آذرماه اکران خود را در سینماهای هنر و تجربه آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، این فیلم که در سال ۱۳۸۳ با موضوع زلزله مهیب در شهر بم تولید شده، تاکنون فرصت اکران پیدا نکرده است و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی از روز شنبه ۲۵ آذرماه در سینماهای «هنر و تجربه» اکران خود را آغاز می‌کند.

بهناز جعفری، مهران رجبی،‌ مهدی جعفری، محمدحسین اکبری، احسان رضوانی،‌ سحر سالاری و زینب زمانی بازیگران فیلم سینمایی «بیدار شو آرزو» هستند.

همچنین مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «بیدار شو آرزو» نیز روز شنبه ۲۵ آذرماه با حضور چهره‌های فرهنگی و هنری در موزه سینما برگزار خواهد شد.

فیلم «بیدارشو آرزو» داستان آموزگار جوان روستایی در حاشیه شهر بم را روایت می‌کند که پس از بیرون آمدن از زیر آوار، پی می‌برد همکارش جان سپرده است، او به سوی شهر راه می‌افتد تا برای اهالی کمک بیاورد، ‌اما با رسیدن به شهر ناباورانه درمی‌یابد که فاجعه اصلی در آنجا روی داده و از هر گوشه و کناری فریاد شیون و زاری و درخواست کمک بلند است؛ وی در بیمارستان ویران و پر از مجروح و کشته به روحانی برمی خورد و به توصیه و راهنمایی او به گورستان شهر رفته و به کار غسل دادن زن ها و دفن آن ها می‌پردازد. مردی زندانی که در اثر ویرانی زندان خود را به شهر رسانده، برای غسل دادن زن، مادر و فرزندش «آرزو» از او کمک می‌خواهد.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: کیانوش عیاری، موسیقی: امید رئیس دانا، مدیر فیلمبرداری: منصور آذرگل، تدوین: کیانوش عیاری.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.