اسپین‌آف Silver and Black در آتلانتا فیلم‌برداری می‌شود

13 December 2017 - 14:50

منابع محلی اعلام کرده‌اند که اسپین‌آف مرد عنکبوتی، Silver and Black، سال آینده در شهر آتلانتا واقع در ایالت جورجیا فیلم‌برداری خود را آغاز می‌کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

قرارداد مارول با سونی باعث شد مرد عنکبوتی با بازی تام هالند (Tom Holland) وارد دنیای گسترده مارول شود اما این بدین معنی نیست که سونی در تجارت فیلم مرد عنکبوتی نقشی ندارد. علاوه بر انیمیشنی که مایلز مورالز (Miles Morales) در آن بازی کرده، این استودیو نیز در حال‌ کار روی دامنه‌ای از اسپین‌آف‌ها می‌باشد. این‌ها از اعتبار مرد عنکبوتی و گالری متنوع آن بهره‌مند می‌شوند و فیلم Venom اولین فیلمی خواهد بود که سال آینده از این دروازه عبور می‌کند. بعد از آن Black and Silver با بازی سیلور سابل و بلک کت اکران می‌شود.

این فیلم اخیرا با طراح لباس فیلم Black Panther، روث ای. کارتر (Ruth E. Carter) و سرپرست VFX فیلم Doctor Strange، شینا داگال (Sheena Duggal) که به عوامل این فیلم پیوسته‌اند، وارد مرحله پیش تولید شده است. سایت خبری Omega Underground گزارش کرده که این فیلم سال آینده فیلم‌برداری‌اش را در آتلانتا آغاز می‌کند. بیشتر طرفداران انتظار دارند فیلم‌برداری زمانی آغاز شود که تولید فیلم Venom در ماه فوریه (بهمن ماه) به پایان رسیده باشد.

اگر این گزارشات درست باشند، بنظر می‌رسد سونی خیلی به این اسپین‌آف امید داشته باشد. Venom هنوز در حال تولید است و کارهای بازاریابی آن شروع شده است. شرکت CCPX 2017 کار تبلیغات فیلم Venom را آغاز کرده و از تام هاردی (Tom Hardy) شات‌هایی برای لوگوی فیلم گرفته است. این حرکت برای شرکت سونی در این مرحله از تولید قدم‌ بزرگی‌ محسوب می‌شود.

اکنون طرح داستان Black and Silver یک راز باقی مانده است. کارگردان فیلم، جینا پرینس-بثوود (Gina Prince-Bythewood) اعلام داشته این فیلم از فیلم‌های همچون Thelma & Louise و Midnight Run الهام گرفته و فیلم ابرقهرمانی خواهد بود.

مشخصا می‌توانیم انتظار داشته باشیم این دو ضدقهرمان علیه یکدیگر عمل کنند. در کامیک‌ها، سیلور سابل مزدوری است که کارش منبع اصلی درآمد سرزمینش، سیمکاریا، است. در مقابل بلک کت، دزد مشهور مارول است. شایعاتی وجود دارند مبنی بر اینکه سابل استخدام شده تا بلک کت را وارد ماجرا کند و فیلیسیا هاردی را راه رسیدن به تبهکار فیلم می‌بیند. این فرد شرور دانشمند بد ذاتی با نام مندل استروم است. استروم که با نام روبات مستر شناخته شده دانشمندی است که سرم گرین گابلین را ساخته است. گفته شده اُسکارپ نقش مهمی در سیلور و بلک بازی می‌کند.

از آنجایی که این فیلم به زودی وارد مرحله فیلم‌برداری می‌شود، اخبار بیشتری در راه خواهد بود. حداقل جالب خواهد بود بدانیم سونی چه کسانی را برای نقش‌های اول این فیلم انتخاب کرده است.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.