جیمز منگولد از فروش امتیاز استودیوی فاکس اظهار ناراحتی کرد

13 December 2017 - 15:29

کارگردان فیلم Logan، جیمز منگولد (James Mangold) هنگام ارائه سخنانش در مراسم فصل جوایز، خود را مشتاق دانستن درباره‌ی آینده‌ی کمپانی فاکس قرن ۲۰، استودیوی ۸۲ ساله‌ای که وی بیشتر فیلم‌هایش را در آنجا ساخته، دانست. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فروش امتیاز کمپانی فاکس قرن ۲۱ چیزی است که این هفته خبر آن علنی شد. دیزنی معتقد است که مدعی اصلی این رقابت است هرچند Comcast رایزنی‌های خود را با این کمپانی شروع کرده است.

منگولد اعلام کرد که طرح‌های مختلفی برای این استودیو مطرح می‌شوند اما پرسش بزرگتری وجود دارد مبنی بر اینکه چطور مسیر اصلی فاکس با دیزنی هماهنگ می‌شود. این کارگردان بعد از صحبتی که در هتل ویتبی با ستارگانی همچون هیو جکمن (Hugh Jackman) و پاتریک استوارت (Patrick Stewart) داشت گفت:

اگر این کمپانی واقعا می‌خواهد سرپرستی خود را تغییر دهد، اگر چیزی که می‌خواهند را تغییر دهند، این برای من خیلی ناراحت‌کننده خواهد بود چون این یعنی فیلم‌های کمتری از این کمپانی شاهد خواهیم بود. فقط امیدوارم این‌کار به نفع فیلم‌ها باشد و ختم به خیر شود.

استوارت نیز در مصاحبه‌ای جداگانه گفت: “هر اتفاقی که بیفته امیدوارم به نفع این استودیو باشه.”

فرنچایز X-Men که از سال ۲۰۰۰ در کمپانی فاکس شروع شد و بعنوان مکمل احتمالی دنیای سینماتیک مارول برای دیزنی موفقیت خوبی است. اما گروه لوگان به یک تفاوت میان فاکس الان با فاکس دیزنی تاکید کردند: مدیران اجرایی فاکس فیلم‌های محدود شده به رده سنی خاصی را مجاز کرده بودند اقدامی که حداقل ۱۰۰ میلیون دلار از درآمد داخلی را با توجه به آنچه منگولد تخمین زده، هدر می‌داد اما به تیم تولید اجازه می‌داد دست به تغییر خوبی بزند.

مگنولد اظهار داشت:

واقعیتش اینه که وقتی شما یه فیلم دارای محدودیت سنی می‌سازی استودیوی فیلم‌سازی باید با این واقعیت کنار بیاد که هیچ Happy Meals وجود نخواهد داشت. هیچ واکنشی صورت نمی‌گیره. کل تجارت و معامله و فروش به بچه‌ها با اینکار از بین میره. و وقتی این اتفاق میفته یعنی شما باید فیلم خاصی بسازی. اینجاست که دیگه مجبور نیستی به این فکر کنی یه بچه‌ی ۱۲ ساله با دیدن این فیلم چه واکنشی نشون میده و دیگه نگران خشونت یا زبانی که توی فیلم بکار می‌بری نیستی و فقط روی نظر و علاقه‌ی مخاطب اصلی‌ات متمرکز میشی.

مگنولد در این جلسه چندین بار وضعیت فعلی هالیوود را مورد تمسخر قرار داد. او متذکر شد که شخصیت‌هایی که در انتهای فیلم لوگان جان خود را از دست دادند، به این فیلم لحن و تُن خاصی دادند و این کار جالبی برای مدیریت داشتن در زمینه‌ی صنعو فرنچایز چند میلیارد دلاری است.

ما خیلی خوب میدونیم این فیلم‌ها فقط یه داستان نیستند، بلکه وسیله‌ای برای تجارت هستند. شما بخاطر پول هیچوقت نباید شخصیت‌هات رو بکشی.

منبع: deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.