جنیفر لارنس در فیلم جدید کارگردان Call Me by Your Name بازی خواهد کرد

14 December 2017 - 22:00

جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) ستاره فیلم درام و جنایی جدید لوکا گوادانینو (Luca Guadagnino) کارگردان فیلم Call Me by Your Name «مرا با نامت صدا کن» خواهد بود که بر اساس حوادث واقعی ساخته می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

Burial Rites «مراسم خاکسپاری»، که بر پایه کتابی به همین نام به نویسندگی هانا کنت (Hannah Kent) است، داستان اگنس مگنودوتیر (Agnes Magnusdottir)، آخرین زنی که در سال ۱۸۳۰ میلادی در ایسلند به اعدام محکوم شد را روایت می‌کند. لارنس نقش این زن را ایفا خواهد کرد. این زن به اتهام قتل دو مرد و به آتش کشیدن خانه آن‌ها به زندان افتاد. داستان این فیلم زمانی را که وی به انتظار حکم دادگاه نشسته است را به تصویر می‌کشد.

این پروژه توسط استودیوی «تری‌استار پیکچرز» که متعلق به شرکت سونی است، تهیه و تولید می‌شود و هانا مینگلا (Hannah Minghella) و شری شیرازی (Shary Shirazi) وظیفه نظارت بر روی روند ساخت آن را بر عهده دارند.

این پروژه پیش از این در دستان استودیوی «لاینزگیت» قرار داشت و گری راس (Gary Ross)، برای ساخت آن در نظر گرفته شده بود. راس با لارنس در نخستین فیلم از سری سینمائی Hunger Games «عطش مبارزه» همکاری داشته است. با این وجود، در حال حاضر گری راس به عنوان تهیه‌کننده اجرایی در ساخت فیلم «مراسم خاکسپاری» نقش خواهد داشت و جری کالجین (Jerry Kalajian) هم وی را در این زمینه همراهی می‌کند. لارنس، جاستین کیاروچی (Justine Ciarrocchi) و آلیسون شیرمور (Allison Shearmur) این فیلم را تهیه و تولید خواهند کرد.

لارنس تا مدتی دیگر با تریلر جاسوسی Red Sparrow «گنجشک سرخ»، محصول دو استودیوی «فاکس قرن بیستم» و Chernin Entertainment به روی پرده‌های سینما خواهد آمد. وی در جدیدترین فیلم در دست ساخت از سری X-Men «مردان ایکس» یعنی X-Men: Dark Phoenix «مردان ایکس: ققنوس تاریک» هم حضور دارد و نقش میستیک (Mystique) را تکرار خواهد کرد.

منبع : هالیوود ریپورتر

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.