فین وولفهارد قرار است تا در فیلم ترسناک The Turning ایفای نقش کند

14 December 2017 - 23:00

با استناد به پایگاه خبری وریتی (Variety)، بازیگر سریال Stranger Things «اتفاقات عجیب» و فیلم It «این»، یعنی فین وولفهارد (Finn Wolfhard) قرار است تا در ژانر فیلم‌های ترسناک باقی بماند و در آینده قرار است تا همراه با بازیگر فیلم‌های Blade Runner 2049 «بلیدرانر ۲۰۴۹» و The Martin «مریخی»، یعنی مک‌کنزی دیویس (Mackenzie Davis)، در فیلم The Turning «چرخش» ایفای نقش کند. این فیلم که مربوط به کمپانی آمبلین (Amblin Entertainment) است، براساس رمان معروف هنری جیمز (Henry James) به نام The Turn of the Screw «سخت‌تر شدن اوضاع» ساخته می‌شود؛ جالب است بدانید که این رمان تا کنون منبعی برای ساخت چندین فیلم، از جمله فیلم The Innocents «معصومان» نیز شده است. داستان این فیلم درباره یک زن جوان (با بازی مک‌کنزی دیویس) است که پرستار دو کودک یتیم در یک عمارت تسخیر شده‌ی توسط ارواح، در حاشیه‌ی شهر می‌شود. فین وولفهارد نیز قرار است تا در این فیلم نقش یکی از آن دو کودک یتیم را ایفا کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اگر داستان این فیلم به گوشتان آشنا می‌آید، اصلا جای تعجب نیست زیرا قرار بود تا این فیلم با نام Hunted «تسخیر شده» در سال گذشته با بودجه‌ی ۱۷ میلیون دلاری و با کارگردان آثاری چون ۲۸ Weeks Later «بیست و هشت هفته بعد» و Intruders «مزاحمان»، یعنی ژوآن کارلوس فرسنادیلو (Juan Carlos Fresnadillo)، برای کمپانی دریم‌ورک پیکچرز (DreamWorks Pictures) ساخته شود و قرار بود تا هنرمندانی چون بازیگر سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» یعنی رز لزلی (Rose Leslie) و بازیگر فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» یعنی آلفره وودارد (Alfre Woodard) در آن ایفای نقش کنند. نوشتن فیلمنامه‌ی این فیلم نیز برعهده‌ی چاد و کری هایز (Chad & Carey Hayes) بود و پس از آن فیلم‌نامه‌ی فیلم Hunted توسط اسکات زی. برن (Scott Z. Burns) باز نویسی شد و موجب شد تا از ساختار اصلی داستان کمی فاصله بگیرد؛ پس از آماده‌شدن فیلم‌نامه طولی نکشید که کمپانی دریم‌ورک پیکچرز ساخت این پروژه را شروع کرد. اما در سپتامبر سال ۲۰۱۶، یعنی دقیقا پنج هفته قبل از شروع فیلم‌برداری این پروژه، تهیه‌کننده این فیلم، یعنی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) تصمیم به توقف روند ساخت این فیلم گرفت. اسپیلبرگ و دیگر عوامل اجرایی این فیلم تصمیم گرفتند که تا کارگردان و نویسنده‌ی این پروژه را تغییر دهند و به نوشته‌ی اصلی چاد و کری هایز توجه کنند و به دنبال شروع یک توسعه‌ی جدید باشند. جالب است بدانید که این تصمیم زمانی گرفته شده بود که تا آن زمان، ۵ میلیون دلار از بودجه‌ی این فیلم خرج شده بود.

نسخه‌ی جدید فیلم Hunted که اکنون عنوان The Turning را برای خودش اختیار کرده است، قرار است تا توسط فلوریا سیگیسموندی (Floria Sifismondi) کارگردانی شود. او تاکنون کارگردانی آثاری چون سریال The Runaways «فراری‌ها» و قسمت‌هایی از سریال‌های Hemlock Grove، Daredevil و American Gods «خدایان آمریکایی» را در کارنامه خودش ثبت کرده است. فیلمنامه نویس جدیدی که به این پروژه اضافه شده است نیز جید بارتلت (Jade Bartlett) است که درحال نوشتن یک پیش‌نویس جدید از روی فیلم‌نامه‌ی اصلی هایزها است؛ انتظار می‌رود که تولید این فیلم در اوایل سال ۲۰۱۸ آغاز شود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.