فصل چهارم سریال Mr. Robot نیز در آینده ساخته خواهد شد

15 December 2017 - 12:10

شبکه ایالات متحده‌ی آمریکا (USA Network) به‌طور رسمی اعلام کرد که فصل چهارم سریال Mr. Robot «آقای ربات» نیز قرار است تا در آینده ساخته شود؛ این درحالی است که امشب قسمت آخر فصل سوم این سریال از این شبکه پخش خواهد شد. داستان سریال Mr. Robot، اتفاقاتی را دنبال می‌کند که برای شخصیت الیوت اندرسون (Elliot Anderson) با بازی رامی ملک (Rami Malek) رخ می‌دهد؛ الیوت اندرسون یک هکر است که برای یک شرکت امنیت سایبری کار می‌کند. شخصیت آقای ربات با بازی کریستین اسلاتر (Christian Slater) نیز رهبر یک جامعه مخفی هکرها است که تلاش می‌کند تا الیوت را استخدام کند تا به آن‌ها در برپایی یک انقلاب برای براندازی شرکت چند ملیتی ای کورپ (E Corp) کمک کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

الیوت در این سریال در جایگاه یک راوی غیرقابل اعتماد قرار دارد و به همین دلیل است که مخاطب این سریال هیچگاه مطمئن نمی‌شود که الیوت دقیقا در کجای این داستان قرار دارد. فصل اول سریال Mr. Robot بر روی برنامه‌ریزی و اجرای پنج/نه برنامه‌ی هک تمرکز می‌کند، همچنین این سریال، فضایی مانند فیلم Fight Club «باشگاه مشت‌زنی» را طراحی می‌کند و شما را درگیر این موضوع می‌کند که آقای ربات پروژه‌ی پدر فوت شده‌ی الیوت است، و در ادامه به شخصیت دوگانه‌ی الیوت می‌پردازد. فصل دوم این سریال نیز موضوع بازشده بین شخصیت‌های آقای ربات و الیوت را دنبال می‌کند، و پس از آن نیز این سریال به کاوش در اتفاقات بعد از هک پنج/نه می‌پردازد. فصل سوم این سریال نیز تاکنون فروپاشی بیشتر بین الیوت و آقای ربات را دنبال می‌کند، همانطوری که انگیزه دیگر شخصیت‌ها نیز در این سریال وارد می‌شود.

اکنون نیز در آستانه‌ی اتمام فصل سوم این سریال، این خبر توسط شبکه‌ی ایالات متحده‌ی آمریکا تایید شده است که سریال Mr. Robot قرار است تا در فصل چهارم نیز ادامه یابد. جالب است بدانید که کریستین اسلاتر نیز برای این سریال، نامزد دریافت جایزه‌ی گلدن گلوب بهترین نقش مکمل مرد در سریال‌های تلوزیونی شده است.

برای مدت زمان زیادی بود که شبکه‌ی ایالات متحده‌ی آمریکا برای محتوای این چنینی شناخته نمی‌شد. سریال Mr. Robot موجب شد تا این شبکه بهتر از قبل شود، و همین‌طور این سریال می‌تواند این روند را تسریع کند که در آینده شاهد شخصیت‌های پیچیده و جالبی در تلوزیون باشیم. این سریال توسط سام اسماعیل (Sam Esmail) ساخته شده‌است و همچنین بازیگران دیگری چون پورتیا دوبلی (Portia Doubleday)، کارلی چایکین (Carly Chaikin)، مارتین والستروم (Martin Wallsrom)، گریس گامر (Grace Gummer)، مایکل کریستوفر (Michael Cristofer)، بابی کاناوله (Bobby Cannavale)، بی‌دی وانگ (BD Wong) نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

سریال Mr. Robot یک زمینه‌ی جدیدی را به تلوزیون وارد کرد؛ بعد از روایت پیچیده‌ی این سریال، هنر فیلم‌برداری نیز در این اثر بسیار خیره‌کننده است و بسیار سعی می‌کند تا در کنار بیماری پارانویا الیوت داستان را شرح دهد. تاد کمپبل (Tod Campbell) که سرپرست فیلم‌برداری سریال Mr. Robot است، توضیح داده است که چرا در صحنه‌های مکالمه‌ی این سریال از تکنیک خاصی برای فیلم‌برداری استفاده شده است؛ این تکنیک که shortsighting نامیده می‌شود، به گونه‌ای است که شخصیت‌ها را در گوشه‌ای از فریم فیلم‌برداری قرار می‌دهد. در ادامه شما می‌توانید سخنان تاد کمپبل را بخوانید:

تکنیک Shortsighting ناخوشایند است. ما ایده‌ی استفاده از این تکنیک را به‌این منظور اجرا کردیم تا بتوانیم مفهوم تنهایی را بهتر به مخاطبان خود انتقال دهیم. من همیشه به خودم این را می‌گویم که: چگونه قرار است تا این داستان را روایت کنیم؟

قسمت آخر فصل سوم سریال Mr. Robot امشب در شبکه‌ی ایالات متحده‌ی آمریکا پخش خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.