تیفانی هادیش و جان چو به فیلم The Oath ساخته‌‌ی Ike Barinholtz پیوستند

15 December 2017 - 16:00

بازیگر فیلم Girls Trip، تیفانی هادیش (Tiffany Haddish) به فیلم The Oath ساخته‌ی ایک بارین‌هولتز (Ike Barinholtz) پیوست، که فیلم هیجان‌انگیز هجوی نوشته‌ی بارین‌هولتز است و خودش آن را کارگردانی می‌کند. در ادامه سینماگیمفا همراه باشید.

دیگر بازیگران این فیلم ستاره‌ی Star Trek، جان چو (John Cho)، کری بروان‌استین (Carrie Brownstein)، بیلی ماگناسن (Billy Magnussen)، مردیث هگنر (Meredith Hagner)، جان بارین‌هولتز (Jon Barinholtz)، نورا دان (Nora Dunn)، و کریس الیس (Chris Ellis) هستند.

استودیوی QC Entertainment، یکی از شرکت‌های پشت Get Out، سرمایه‌گذاری و تولید این فیلم را برعهده دارد و کار فیلم‌برداری‌اش این هفته آغاز می‌شود.
این فیلم آمریکای تقسیم شده بطور سیاسی را نشان می‌دهد، جایی که شهروندان آن قسمِ وفاداری می‌خورند و داستان مردی است که باید در طول تعطیلات شکرگذاری بدون خراب کردن خانواده‌اش قسم بخورد.

جزئیات مربوط به این شخصیت برای هادیش و سایرین نامشخص است. هادیش نیز به فیلم Oath بعنوان تهیه کننده پیوسته است. شان مک‌کیتریک (Sean McKittrick)، ری منزفیلد (Ray Mansfield)، ادوارد اچ. هم جونیور (Edward H. Hamm Jr.) در حال تولید این فیلم هستند. بارین‌هولتز و استاسن و اندرو رابینسون نیز به تولید این فیلم مشغول هستند.

هادیش در فیلم و نمایش‌هایی مانند Keanua و The Carmichael Show قبل از قرار گرفتن در مسیر بزرگی با سورپرایز موفق امسال تابستان، Girls Trip، ظاهر شده است. این بازیگر اخیرا در کمدی کوین هارت (Kevin Hart) با نام Night School نقش داشت.
چو که نقش Sulu را در فیلم‌های Star Trek بازی کرده، در درام تحسین شده‌ی Columbus حضور یافته که چندین بار نامزد دریافت جایزه‌ی Independent Spirit شده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.