کارگردان جان ویک فیلم Kill or Be Killed را می‌سازد

15 December 2017 - 19:00

سایت خبری هالیوود ریپورتر اعلام کرده که کارگردان John Wick (جان ویک)، چاد استاهلسکی (Chad Stahelski) می‌خواهد فیلمی براساس کامیک اد برابیکر (Ed Brubaker) و شان فیلیپس (Sean Phillips) با نام Kill or Be Killed (بکش یا کشته شو) را برای Columbia Pictures بسازد. او با تهیه کننده‌ی جان ویک، باسیل ایوانک (Basil Iwanyk) همکاری می‌کند تا دن کیسی (Dan Casey) فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

ساخت داستان و کامیک‌ آشوبگر، Kill or Be Killed، داستان پیچیده‌ای از مرد جوانی را بیان می‌کند که تلاش می‌کند خودکشی کند تا از چنگال مرگ توسط شیطانی که از او می‌خواهد برایش آدم بکشد تا زنده بماند، رهایی یابد. با اینکه مجبور است آدم بدها را بکشد سعی بر سر به مهر نگه داشتن رازش دارد و زندگی خود و دوستان و عزیزانش را به آرامی خراب می‌کند.

این مجموعه کامیک نامزد دریافت جوایز ایسنر در چهار بخش شده؛ بهترین مجموعه کامیک، بهترین طرح روی جلد، بهترین نویسنده و بهترین رنگ‌آمیزی.

کامیک برابیکر اساس پروژه‌های تلوزیونی و فیلم‌هایی مانند Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان) استودیوی مارول می‌باشد که مبنی بر معرفی مجدد باکی بارنز در نقش تبهکار شستشوی مغزی شده است و Gotham شبکه فاکس که از مجموعه Gotham Central الهام گرفته است. سریال جنایی او با نام Velvet در حال حاضر از تلوزیون پخش می‌شود.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.