باب ایگر از احتمال حضور فیلم‌های دارای محدودیت سنی مارول در این استودیو می‌گوید

15 December 2017 - 22:23

امروز صبح رسما اعلام شد که شرکت والت دیزنی به امتیاز فروش کمپانی فاکس قرن بیستم دست یافته و حقوق فیلم X-Men و Fantastic Four را به استودیوی مارول بازگردانده است. این باعث شده خیلی از طرفداران تعجب کنند که این برای فیلم‌هایی مانند Deadpool که مختص رده سنی بزرگسال است چه معنی دارد. با سینماگیمفا همراه باشید.

امروز از باب ایگر (Bob Iger) درباره تصمیمش در مورد چنین فیلم‌هایی پرسیده شد و وی گفت که ممکن است این فیلم‌ها برخلاف اینکه این استودیو فعالیت تجاری از نظر تولید فیلم‌های دارای محدودیت سنی خاصی ندارد، در کمپانی دیزنی به فعالیت خود ادامه دهند.

ددپول قطعا فیلم مارول خواهد بود. اما فکر می‌کنیم که شاید این شانس برای فیلم‌های محدود شده‌ی مارول مانند ددپول وجود داشته باشد و ما تصمیمات آتی‌مان را به اطلاع مخاطبین خود می‌رسانیم و فکر می‌کنیم که این موضوع را به خوبی مدیریت خواهیم کرد.

کمپانی‌ والت دیزنی قبلا چندین فیلم دارای محدودیت سنی را از طریق بنر Touchstone Pictures توزیع کرده بود که به آرامی منتشر شدند اما هیچ یک تولید دیزنی نبوده‌اند. آخرین باری که این استودیو فیلم دارای محدودیت سنی تولید کرد، (Apocalypto (۲۰۰۶ بود.

اولین سری از ددپول در فوریه ۲۰۱۶ منتشر شد و فروش جهانی ۷۸۰ میلیون دلار داشت و یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های مردان ایکس نام گرفت. ددپول ۲ در تاریخ اول ژوئن ۲۰۱۸ اکران خواهد شد و سومین سری آن همراه با اسپین‌آف X-Force در کمپانی فاکس در حال ساخت هستند. وضعیت این فیلم‌ها نامشخص است و باید منتظر ماند و دید که استودیوی مارول چگونه مردان ایکس و چهار شگفت‌انگیز را با وجود توافق میان فاکس و دیزنی مدیریت می‌کند. این احتمال وجود ندارد که ادامه‌ی فیلم‌های مردان ایکس دست نخورده بماند و اگر شخصیتی قادر به خروج از یک فرنچایز اصلی استودیو باشد، ددپول خواهد بود که در استودیویی که فیلم اولش ساخته شد، فیلم‌برداری می‌شود.

رییس استودیوی مارول، کوین فیگ (Kevin Feige) قبلا ایده‌ی فیلم‌های رده محدود را از استودیوی مارول امسال تابستان ممنوع نکرده بود و اعلام کرده بود که “آنها دور از احتمال نبودند اما داریم رویشان کار می‌کنیم.” حالا که اولین خانواده مارول و بچه‌های اتم به خانه‌ی ایده‌ها برگشته‌اند این احتمال به واقعیت تبدیل می‌شود.

منبع:

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.