ونت‌ورث میلر در یک قسمت دیگر از سریال فلش بازی می‌کند

16 December 2017 - 15:13

ونت‌ورث میلر (Wentworth Miller) از زمان بازی کردن در اولین فصل از سریال Flash، در Arrowverse حضور داشته است. اما از وقتی خواست در Legends of Tomorrow (افسانه‌های فردا) بازی کند، فقط دو بار در فلش ظاهر شد. حالا قرار است همه چیز تغییر کند و میلر قصد دارد قبل از کنار‌گیری از نقش کاپیتان کولد برای همیشه، یکبار دیگر با اسکارلت اسپیدستر کار کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در حالی‌که میلر چند روز قبل در کامیک‌کان آلمان تایید کرده بود که فقط در ماه ژانویه در یک قسمت از فلش بازی می‌کند.
اگرچه قرارداد او با بازی در یک ایپزود فلش به پایان می‌رسد اما وی اعلام کرده که شاید در آینده باز بازی کند:

من عاشق این شخصیتم و خیلی دوست دارم بازیش کنم. واسه برگشت دلایل زیادی دارم و داستان باید مناسب باشه.

میلر همچنین به تمجدید از نویسندگان Arrowverse پرداخته که ابعاد مختلف لئونارد اسنارت را از طریق سفر زمان جستجو کرده و خط داستان واقعی را جایگزین آن می‌کنند.
به دنبال ملحق شدن وی به سری اسپین‌آف افسانه‌ها، کولد رویه خود را از تبهکار بودن به قهرمان بودن تغییر داد. اگرچه او برای نجات دوستانش در فصل اول، خود را قربانی کرد، چند بار از طریق توهم و سفر زمان برگشته‌ است. اخیرا اسنارت بعنوان شهروند کولد به این فیلم برگشته و ورژن قهرمانانه‌ی شخصیتی است که به قهرمانان کمک می‌کند تا با Nazis بجنگند. حالا او تصمیم گرفته در کنار افسانه‌ها بماند اما مشخص است که او پای ثابت Waverider نخواهد بود.

سریال فلش با بازی گرانت گاستین (Grant Gustin) در نقش اسکارلت اسپیدستر، پنجشنبه ۱۶ ژانویه ساعت ۸ شب از شبکه CW پخش خواهد شد. در این سریال بازیگران دیگری همچون جس لی. مارتین (Jess L. Martin)، تام کاوانا (Tom Cavanagh)، کارلوس والدز (Carlos Valdes)، کندیس پتون (Candice Patton)، دنیل پانابیکر (Danielle Panabaker)، کینان لانسدل (Keiynan Lonsdale) نیز حضور داشتند.

منبع: cbr

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.