چهار شگفت‌انگیز: مایکل چیکلیس می‌خواهد نقش The Thing را برای مارول بازی کند

16 December 2017 - 21:00

حالا که دیزنی و فاکس به توافق رسیده‌اند، بازیگر فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز)، مایکل چیکلیس (Michael Chiklis) علاقه‌اش به بازآفرینی نقشش، The Thing، را علنی کرده اما این‌بار می‌خواهد بخشی از دنیای سینماتیک مارول باشد. با سینماگیمفا همراه باشید.

طرفداران که خواستار همکاری X-Men، Fantastic Four و Avengers در یک دنیای یکسان هستند، سرانجام به آرزویشان رسیده‌اند و فاکس امتیاز فروش فیلم و سریال‌هایش را به دیزنی واگذار کرده است. بعضی افراد مانند رایان رینولدز (Ryan Reynolds)، نگرانی‌شان درباره تاثیر این حرکت روی فیلم‌های دارای محدویت سنی مانند Deadpool 2 را اعلام کرده‌اند. اگرچه سایرین از آینده‌ی چندین شخصیت مارول در دنیای MCU بسیار هیجان‌ زده هستند.

رییس استودیوی مارول، کوین فیگ (Kevin Feige) مشتاق داشتن مردان ایکس بطور خاص است. این حرکت باعث می‌شود دنیای مارول قهرمانان برجسته‌اش و تبهکارانش را که تاکنون از نگاه همگان دور مانده‌اند را معرفی کند.

مایکل چیکلیس که در دو فیلم اول چهار شگفت‌انگیز نقش The Thing را بازی کرده، به این قرارداد دیزنی و فاکس به چشم فرصتی برای ورود به دنیای مارول نگاه می‌کند. چیکلیس تصویری از The Thing را توئیت کرده که در حال مشت زدن به هالک این سوال را می‌پرسد: “آیا وقت کتک زدنه؟”

مشکلات مربوط به حق و حقوق فیلم طی ده سال تاریخ فعالیت مارول فیلم‌ها را از حق به نمایش در آمدن آن‌ها در سینماها محروم کرده است. قطعا یکی از قدیمی‌ترین و بدترین رقیبان کامیک‌های مارول هالک و The Thing هستند که در سال ۱۹۶۳ به سری دوازدهم چهار شگفت‌انگیز راه پیدا کردند. مبارزات حماسی میان این دو، بزرگترین مبارزات تمامی زمان‌ها برای طرفداران بوده‌اند.

اگرچه زمان زیادی از حضور این دو روی پرده سینما در مارول گذشته اما برگشت مجدد آنها غیرمحتمل نیست. اول اینکه گزارشاتی وجود دارند مبنی بر اینکه قرارداد میان فاکس و دیزنی شامل چهار شگفت‌انگیز نمی‌باشد اما این ادعاها در جلسه مطبوعاتی رسمی دیزنی رد شدند. مردان ایکس، چهار شگفت‌انگیز و ددپول بخشی از قرارداد یکی شدن دیزنی و فاکس می‌باشند.

اگر مارول تصمیم گیرد که چهار شگفت‌انگیز را وارد دنیای مارول کند، به دلیل این همه هیاهو چیکلیس نقش The Thing را بازی نمی‌کند. طرفداران باید منتظر بازیگران کاملا جدیدی در مجموعه چهار شگفت‌انگیز باشند. حتی مبارزه میان هالک و The Thing نیز فقط یک احتمال بنظر می‌رسد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.