گیشه سینمای ایران| «آینه بغل» بعد از ۱۰ روز اکران ۳٫۵ میلیاردی شد

17 December 2017 - 18:57

فیلم سینمایی «آینه بغل» ساخته منوچهر هادی در این آخر هفته هم هفته قبل به فروش بالای خود در سینماهای کشور ادامه داد. این فیلم با فروش ۷۰۰ میلیون تومان در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته توانست درآمد خود را بعد از گذشت ده روز اکران به رقم ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برساند. بعد از «آینه بغل»، کمدی «خالتور» در روزهای پایانی هفته گذشته بیشترین درآمد را داشت.

حریم شخصی

از چهارشنبه هفته گذشته فیلم سینمایی «حریم شخصی» با بازی امیر آقایی، رعنا آزادی‌ور، میلاد کى مرام، اندیشه فولادوند، بهنوش بختیارى و… به نمایش درآمد. مسئولین موسسه سینمایی فجر، فروش فیلم احمد معظمی در سه روز گذشته را ۵۹ میلیون تومان اعلام می‌کنند.

آپاندیس

فیلم سینمایی «آپاندیس» ساخته حسین نمازی با بازی آنا نعمتی، امیرعلی دانایی و… از چهارشنبه هفته گذشته در سینماهای تهران به نمایش درآمد. سعید خانی مدیرعامل «خانه فیلم» فروش این فیلم سینمایی در سه روز گذشته ۲۲ میلیون تومان اعلام می‌کند.

آینه بغل

فیلم «آینه بغل» به کارگردانی منوچهر هادی با بازی محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر، نازنین بیاتی از پانزده آذر ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. روژین میرزایی مدیر فروش فیلمیران، فروش این فیلم سینمایی در ۱۰ روز گذشته را ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب ۳۱۰ و ۳۹۰ میلیون تومان فروش کرد.

فهرست مقدس

انیمیشن «فهرست مقدس» به کارگردانی محمد امین همدانی که برای اولین بار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از پانزدهم آذرماه در سینماهای کشور اکران شد. علی جاودانی از مدیران موسسه «اوج» که مسئولیت  پخش «فهرست مقدس» را بر عهده دارد، فروش این انیمیشن سینمایی تا پایان شب گذشته را  ۳۰ میلیون تومان اعلام می‌کند. این انیمیشن در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم در مجموع ۴ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

آذر

فیلم سینمایی «آذر» به تهیه کنندگی نیکی کریمی و کارگردانی محمد حمزه‌ای با بازی نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ، فرید سجادی حسینی، هستی مهدوی، لیلا زارع، پژمان جمشیدی و هومن سیدی از هشتم آذرماه  در سینماهای کشور به نمایش درآمد. بنا بر اعلام مسئولین نیکان فیلم، «آذر» تا پایان شب گذشته ۵۲۰ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان فروش کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۳۱ و ۳۵ میلیون تومان در سینماهای کشور درآمد کسب کرد.

وقتی برگشتم

آخرین ساخته سینمایی وحید موساییان با بازی رضا کیانیان، افشین هاشمی، رعنا آزادی ور، امید روحانی، بیتا فرهی، حسین محب اهری، احترام برومند، سروش صحت و… از هشتم آذر ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. حبیب اسماعیلی مدیرعامل «رسانه فیلمسازان» فروش «وقتی برگشتم» تا پایان شب گذشته را ۲۲۰ میلیون تومان اعلام کرد. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه در مجموع ۴۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

شکلاتی

فیلم سینمایی «شکلاتی» به کارگردانی سهیل موفق با بازی شبنم مقدمی، ناصر ھاشمی، محمدرضا ھدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی و… تا پایان شب گذشته ۱۸۵ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه نیز به ترتیب ۲۸ و ۳۱ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

قاتل اهلی

فیلم سینمایی «قاتل اهلی» ساخته مسعود کیمیایی که برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، از اول آذرماه در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون تومان در سینماهای کشور فروش کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب ۵۸ و ۶۸ میلیون تومان درآمد کسب کرد. در آخرین ساخته سینمایی مسعود کیمیایی، پرویز پرستویی، امیر جدیدی، حمیدرضا آذرنگ، پرویز پور حسینی، پگاه آهنگرانی و پولاد کیمیایی به ایفای نقش می‌پردازند.

ثبت با سند برابر است

کمدی «ثبت با سند برابر است» ساخته بهمن گودرزی از اول آذر در سینماهای کشور به نمایش درآمد. بنا بر اعلام احمد مختاری مدیر پخش «هدایت فیلم»، این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته دو میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان درآمد کسب کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب ۵۵ و ۶۴ میلیون تومان در سینماهای تهران فروش کرد.

خالتور

کمدی «خالتور» ساخته آرش معیریان، با بازی محمدرضا شریفی‌نیا، پوریا پورسرخ، مهران غفوریان، علی صادقی، سحر قریشی، مریم امیرجلالی و محمدرضا هدایتی از دهم آبان ماه در سینماهای کشور به نمایش درآمد. بنا بر اعلام عبدالله علیخانی مدیرعامل «پویا فیلم» «خالتور» تا پایان شب گذشته ۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم کمدی در روزهای پنجشنبه و جمعه هم تنها در سینماهای تهران به ترتیب ۸۰ و ۱۰۳ میلیون تومان فروش کرده است.

منبع: آی‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.