بازسازی فیلم بدذات با بازی راب لو با تغییر جذابی در اصل داستان

20 December 2017 - 15:27

راب لو (Rob Lowe) ستاره‌ی شناخته‌شده‌ی فیلم‌هایی همچون St. Elmo’s Fire «آتش سینت المو » و سریال تلوزیونی Code Black « کد سیاه » تصمیم بر کارگردانی و بازی در بازسازی فیلم مورد تحسین آکادمی ۱۹۵۶ The Bad Seed « بدذات» به تهیه‌کنندگی شبکه کابلی لایف‌تایم، گرفته‌است  و در حال حاضر مشغول به مذاکره با مالک حقوقی فیلم اوریجینال یعنی برادران وارنر است. با سینماگیمفا همراه باشید.

بازسازی فیلم اما با انحراف کوچکی همراه است و آن اینکه جنسیت کاراکترهای فیلم تغییر یافته‌است. این تعویض البته مربوط به نقش اصلی مونث با بازی پتی‌مک کورمک که نامزد دریافت اسکار شد، نمی شود بلکه جنسیت نقش مادر, با بازی نانسی کلی ( ‌Nancy Kelly)، که او نیز برای این نقش نامزد اسکار شد، به مذکر تبدیل می‌شود. در این ورژن جدید، لو قرار است نقش پدر شخصیت اصلی، را به نمایش بکشد. فیلمنامه‌نویس از پیش معین شده و باربارا مارشال (Barbara Marshall) عهده‌دار این وظیفه است. فیلم اما بر اساس رمان پرفروش، نوشته‌ی ویلیام مارش ساخته خواهد‌‌شد که بعدها تئاتری در برادوی نیز از آن اقتباس شد.

موضوع فیلم با اتفاقات وحشتناکی که در مدرسه‌ی اما ( به اسم رودا در نسخه ی ۱۹۵۶) رخ می‌دهد، آغاز می‌شود و اکنون این پدر اوست که باید بفهمد آیا واقعا دخترش را می شناسد یا نه؟ آیا او می تواند دخالت او در این اتفاقات را مخفی نگه‌دارد یا باید دخترش را از صدمه به دیگران باز‌دارد؟

نسخه ۱۹۵۶ به کارگردانی مروین لروی « Mervyn Leroy » بر طبق فیلمنامه‌ی جان‌لی‌میهین اقتباسی از رمان اصلی ساخته شد. لو به همراه مارک والپر (از کمپانی والپر ) و الیزابت استفن فیلم مسئولیت مدیریت اجرایی تولید را به عهده دارد. بازیگران در حال انتخاب شدن هستند و تولید فیلم از ابتدای سال ۲۰۱۸ شروع خواهد‌شد.

راب لو با بازی در سریال The West Wing (بال غربی ) و هیمنطور سریال درامای سی‌بی‌اس Code Black به شهرت رسید. او همچنین به طور مداوم در سریال کمدی The Orville ایفای نقش می‌کند. لو مشغول بازی و تهیه‌کنندگی شوی تلوزیونی The Lowe Files است اما شهرت او  همچنان مدیون بازی در فیلم های St. Elmo’s Fire ،The Outsiders و Wayne’s World است.

آیا شما نیز برای بازسازی فیلم بدذات هیجان دارید؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: comingsoon

 

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.