تریلر فیلم Ocean’s 8 منتشر شد: میس اُشن تیم می‌سازد

20 December 2017 - 22:40

تریلر The Ocean’s 8 خواهر دنی اُشن، دبی (سندرا بالاک)، و دوستان توطئه‌چی اش را در اسپین‌آف اُشن نشان می‌دهد. هشت همراه میس اُشن نام‌های بزرگی همچون کیت بلانشت (Cate Blanchett)، ریحانا (Rihanna)، آن هتاوی (Anne Hathaway)، میندی کالینگ (Mindy Kaling)، هلنا بونهام کارتر (Helena Bonham Carter)، آکوافینا (Awkwafina) و سارا پالسون (Sarah Paulson) هستند.‌ آن‌ها از طریق دامپزشک فرنچایز اُشن، مت دیمون (Matt Damon) معرفی شده‌اند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Ocean’s Eleven (۲۰۰۱) ساخته‌ی استیون سادبرگ (Steven Sodbergh)، بازسازی فیلم ۱۹۶۰ با همین نام و بازی جورج کلونی (George Clooney) و برد پیت (Brad Pitt) و مت دیمون است. بازسازی سادبرگ دو دنباله به همراه داشت که هر دو توسط همین بازیگران بازی شدند اما از زمان اکران Ocean’s Thirteen در سال ۲۰۰۷ تکلیف این فرنچایز نامعلوم باقی ماند. با اینکه هر سه این فیلم‌ها سودمند بودند (فیلم Ocean Thirteen حدود ۳۱۱ میلیون دلار فروش کرد)، شاید احتمال بازبینی این مجموعه کاهش یافت. اکنون Ocean’s 8 اسپین‌آفی است که ریبوت این فیلم را دو برابر می‌کند.

به دنبال انتشار این تیزر، استودیو برادران وارنر اولین تریلر طولانی این فیلم را بصورت آنلاین منتشر ساخته است. این تریلر میس اُشن و متخصصین مختلفی که برای دزدی در طول Met Gala سالانه نیویورک سیتی استخدام می‌کند را نشان می‌دهد.

این تریلر نگاه سریعی بر مجموعه مهارت‌های متفاوتی دارد که هر عضو تیم دبی از خود نشان می‌دهد. فیلم Ocean’s 8 توسط گری راس (Gary Ross) کارگردانی شده که فیلم‌های Pleasantville و Hunger Games را در کارنامه کاری خود دارد و فیلمنامه آن را با اُلیویا میلچ (Olivia Milch) نوشته است.‌ این تریلر تاکید دارد که این فیلم رقیب فرنچایزهای قبلی است و ریبوتی نیست که فقط بر مبنای یک جنسیت خاص باشد. تیزر و تریلر این فیلم نشان می‌دهند که دنی پیش از وقایع Ocean’s 8 می‌میرد و انگیزه‌ی خواهرش را در فیلم‌ برای اقدامات جنایتکارانه بیشتر می‌کند. هرچند ممکن است مرگ دنی ظاهرسازی بیش نبوده باشد.

راس و سادربرگ هر دو دوستان قدیمی و همکاران حرفه‌ای هستند و راس قبلا روی سه‌گانه فیلم اصلی اُشن کار کرده است. جای تعجب ندارد که تریلر این فیلم همان لحن بامزه‌ و سبک تصویری و ساخت فیلم‌های اُشنِ سادربرگ را داشته باشد. این فیلم لحظات دراماتیکی مانند فیلم‌های قبلی سادربرگ را به تصویر کشیده است.

استودیوی برادران وارنر در حال حاضر می‌خواهد این فیلم را ژوئن سال بعد، یک هفته بعد از Deadpool 2 و یک هفته قبل از Incredibles 2 راهی سینماها کند.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید این تریلر را در قسمت زیر مشاهده کنید:

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.