تاریخ اکران فیلم‌های Dungeons & Dragons، Micronauts و GI Joe مشخص شد

20 December 2017 - 22:28

شرکت Paramount Pictures تاریخ اکران فیلم‌های Micronauts (مایکروناتز) و G.I. Joe (جی آی جو) و Dungeons & Dragons (سیاه‌چاله و اژدهایان) را مشخص کرد. ماه گذشته این استودیو با استودیو هاسبرو (Hasbro) برای توسعه‌ی بلاک باستر‌های خود همکاری را آغاز کرد. با توجه به اینکه فرانچایز Transformers (تبدیل شوندگان) از مایکل بی (Michael Bay) همچنان بهترین فرانچایز این استودیو به حساب می‌آید، و هاسبرو نیز برند‌های منحصر به فردی برای خودش دارد، این دو شرکت تمایل داشتند تا همکاری را با یکدیگر افزایش دهند. برای آگاهی از جزئیات خبر، در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

اکنون استودیو پارامونت با همکاری شرکت هاسبرو و السپارک پیکچرز (بخش فیلم‌سازی هاسبرو) در حال کار بر روی توسعه‌ی فرانچایز «تبدیل شوندگان» با فیلم Bumblebee (بامبل بی) از تراویس نایت (Travis Knight) در سال ۲۰۱۸ و Transformers 6 هستند. بعلاوه اینکه جو منگانیلو (Joe Manganiello) در حال نوشتن فیلم‌نامه‌ی خود برای فیلم Dungeons & Dragons با همکاری شرکت وارنر براز (Warner Bros) و شرکت سوییت پی (Sweetpea) است. اما قرارداد جدید السپارک با پارامونت می‌تواند «وارنز براز» را از صحنه خارج کند، مگر این‌که این دو استودیو‌ی هالیوودی تصمیم به همکاری در ساخت یک فیلم بگیرند. مانند کاری که در فیلم Interstellar از کریستوفر نولان (Christopher Nolan) کردند. در نهایت فیلم Micronauts که کاری از شرکت پارامونت و هاسبرو خواهد بود تاریخ اکران گرفت. این فیلم در سال ۲۰۱۵ معرفی شد اما خبری تا به امروز از آن منتشر نشد.

Paramount Pictures تعدادی تاریخ اکران برای فیلم‌های گفته شده اعلام کرده است. فیلم جدید «جی آی جو»‌ در ۲۷ مارچ سال ۲۰۲۰ مصادف با ۸ فروردین ۱۳۹۹، «مایکروناتز» در ۱۶ اکتبر سال ۲۰۲۰ یا ۲۵ مهر ماه ۱۳۹۹ و همچنین فیلم «سیاه چاله و اژدهایان» در یکم اکتبر ۲۰۲۱ یا ۱ مرداد ۱۴۰۰ اکران خواهند شد. هنوز تاریخ رسمی برای اکران فیلم Transformers اعلام نشده است.

متاسفانه برای هواداران فیلم G.I. Joe: The Rise of Cobra (جی آی جو: ظهور کبرا) از استفن سامر (Stephen Sommer) و دنباله‌ی جان ام چو (Jon M. Chu) به نام G.I. Joe: Retaliation (جی آی جو: تلافی)،‌ پروژه‌ی بعدی پارامونت از «جی آی جو» یک ریبوت است و نه فیلم بسیار مورد انتظار « جی آی جو ۳». این فیلم جدید همچنان نویسنده و کارگردان ندارد اما ستاره‌ی فیلم Retaliation و همچنین دواین جانسون (Dwayne Johnson) برای بازی در آن اظهار علاقه‌مندی کرده‌اند.

فیلم «سیاه چاله و اژدهایان» نیز همچنان مشخص نیست که آیا منگانیلو بر روی آن کار خواهد کرد یا خود شرکت پارامونت آن‌‌را توسعه خواهد داد. از سوی دیگر «مایکروناتز» چندین سال است که در حال توسعه است. با توجه به این‌که بالاخره این فیلم تاریخ اکرانش بر روی پرده‌ی سینما مشخص شد،  می‌توان امیدوار بود که جزئیات بیشتری از اتاق نویسندگی آن که در سال ۲۰۱۶ شکل گرفت، منتشر شود.

منبع:‌ Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.