«آینه بغل» در یک هفته گذشته ۲٫۲ میلیارد تومان فروخت

20 December 2017 - 22:30

با به‌روزرسانی جدول فروش هفتگی سایت سینما تیکت، اعلام شد که فیلم سینمایی «آینه بغل» ساخته منوچهر هادی تنها در هفت روز گذشته بیش از دو میلیارد تومان فروش کرده تا به عبارتی این فیلم بتواند در هر سه روز، بیش از یک میلیارد تومان درآمد کسب کند. همچون هفته گذشته، کمدی «خالتور» باز هم توانست عنوان دومین فیلم پرفروش هفته را به خود اختصاص دهد. «ثبت با سند برابر است» بهمن گودرزی در هفته گذشته با فروش بیش از ۳۵۰ میلیون تومانی رتبه سوم جدول فروش هفتگی را به خود اختصاص داد.

فیلم سینمایی «آینه بغل» که از دو هفته پیش در سینماهای کشور به روی پرده رفت، توانسته رونق را به گیشه پاییزی سینمای ایران بازگرداند.

این فیلم که نسبت به هفته گذشته با افزایش فروش ۴۰۰ میلیون تومانی روبرو شده ، توانسته در هفت روز گذشته ۲ میلیارد و ۲۴۷ میلیون تومان فروش کند و با فاصله بسیار زیاد رتبه اول جدول فروش هفتگی فیلم‌های روی پرده را به خود اختصاص دهد. «آینه بغل» بنا بر اعلام سایت سینما تیکت، تا پایان شب گذشته ۴ میلیارد و ۱۷۶ میلیون تومان فروش کرده است.

کمدی «خالتور» ساخته آرش معیریان با این‌که نسبت به هفته گذشته نزدیک به ۴۰۰ میلیون تومان افت فروش داشته، اما بازهم دومین فیلم پرفروش سینمای ایران است.این فیلم در هفته گذشته ۵۵۴ میلیون تومان فروش کرده است. در این فیلم سحر قریشی، علی صادقی، مهران غفوریان، محمدرضا شریفی نیا، محمدرضا هدایتی، پوریا پورسرخ و… به ایفای نقش می‌پردازند. «خالتور» تا پایان شب گذشته ۵ میلیارد و ۵۸۲ میلیون تومان درآمد کسب کرده است

سومین فیلم پرفروش این روزهای سینمای ایران «ثبت با سند برابر است» نام دارد. در این فیلم امین حیایی، مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، فرزاد حسنی، سحر قریشی، الهام حمیدی، پوریا پورسرخ، محمدرضا شریفی نیا به ایفای نقش پردازند. «ثبت با سند برابر است» در هفته گذشته ۳۷۲ میلیون تومان فروش کرده تا جمع فروش آن به رقم دو میلیارد و ۲۳۲ میلیون تومان برسد.

فیلم‌های «قاتل اهلی»، «آذر» و «حریم شخصی» به ترتیب با ۲۶۹ میلیون تومان، ۱۴۱ میلیون تومان و ۱۱۸ میلیون تومان فروش در هفت روز گذشته رتبه‌های چهارم تا ششم جدول فروش این هفته را به خود اختصاص دادند.

منبع: آی‌سینما

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.