شخصیت فلش در انیمیشن LEGO DC Super Heroes اخراج می‌شود

21 December 2017 - 16:30

در تریلر انیمیشن LEGO DC Super Heroes: The Flash «لگو ابرقهرمانان دی‌سی: فلش» که جدیدا منتشر شده است، بری آلن (Barry Allen) از گروه لیگ عدالت (Justice League) اخراج شده است. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

ما درحال حاضر دو نوع تجسم مختلف از شخصیت فلش داریم؛ یکی از گرانت گاستین (Grant Gustin) که در پروژه‌ی نسبتا کوچکی به عنوان شخصیت فلش حضور داشت و دیگری از ازرا میلر (Ezra Miller) که در نسخه‌ی فیلم شخصیت فلش، به عنوان سریع‌ترین انسان دنیا ایفای نقش کرد. اکنون ولی یک بازگویی دیگر نیز از شخصیت فلش وجود دارد و به‌نظر می‌رسد که به اندازه نسخه‌های قبلی این شخصیت سرگرم کننده خواهد بود. او یک شخصیت اصلی و قدرتمند بود که در گروه لیگ عدالت حضور داشت، تازمانی‌که ناگهان، او دیگر اکنون عضوی از این گروه نیست.

چندی پیش صفحه‌ی رسمی خانه سرگرمی مربوط به کمپانی براردان وارنر (Warner Bros) در شبکه‌ی یوتیوب، تریلری را منتشر کرد که به ما اجازه می‌دهد تا نگاهی سطحی به انیمیشنی بیاندازیم که محصول همکاری کمپانی انیمیشن برادران وارنر، شرکت دی‌سی و گروه لگو است که در آینده قرار است تا منتشر شود؛ در این انیمیشن قرار است تا اسکارلت اسپیدستر (Scarlet Speedster) در مرکز داستان قرار بگیرد. این ویدئو با وجود اینکه زمانی در حدود دو دقیقه دارد، ولی تصاویر و مفاهیم مختلفی را نمایش می‌دهد، و نشان می‌دهد که این داستان چه مفهومی برای بری خواهد داشت. برخلاف این انیمیشن در جهان فیلم‌های دی‌سی که جدیدا شکل گرفته است، فیلم Justice League «لیگ عدالت» درحال حاضر یک گروه برای عدالت را ایجاد کرده است و همه را در کنار هم قرار داده است؛ ولی با این وجود، سر زدن یک اشتباه از سریع‌ترین انسان روی زمین، مخصوصا اگر خواب بماند و متوجه آژیر خطر نشود، تمام دلیلی می‌شود که او از این دسته اخراج شود. همچنین در این شرایط، یک شخصیت دیگر به نام فلش معکوس (Reverse Flash) نیز که به‌گونه‌ای همزاد شخصیت فلش است، وارد داستان این انیمیشن می‌شود.

جدا از بازی‌بازانی که ممکن است از قبل آشنایی اندکی راجع به برخی شخصیت‌های جدید داشته باشند؛ فیلم LEGO DC Super Heroes: The Flash تعداد زیادی از شخصیت‌های جدید را نیز از کتاب‌های مصور به این انیمیشن وارد کرده است. این شخصیت‌ها شامل شخصیت‌های اتم (The Atom)، بی’دی‌جی (B’dg) از کتاب‌های مربوط به Green Lantern «فانوس سبز»؛ و چند حیوان خانگی افسانه‌ای به نام خفاش شکارچی (Bat-Hound) که حیوان خانگی مورد علاقه شخصیت بتمن (Batman) است، کریپتو (Krypto) که سگ مورد علاقه‌ی شخصیت سوپرمن (Superman) است و همچنین طوفان (Storm) که اسب دریایی مورد اعتماد شخصیت آکوآمن (Aquaman) است، می‌شوند.

با توجه به چیزی که ما در این تریلر مشاهده می‌کنیم، این انیمیشن قرار است تا به شیوه‌ی نه‌چندان جدی ادامه یابد، ولی همچنین یک رویکرد آگاهی نسبت به سریال انیمیشن‌های کمپانی برادران وارنر دارد. این انیمیشن به نظر خیلی سرگرم کننده می‌آید و طرفداران شخصیت فلش ممکن است علاقه شدیدی به مشاهده این فیلم داشته باشند، از آنجا که ممکن است کمی طول بکشد تا فیلم اختصاصی میلر، یعنی Flashpoint «فلش‌پوینت»، که هم‌اکنون در لیست فیلم‌های مربوط به کمپانی دی‌سی قرار دارد، منتشر شود.

نسخه‌ی بلوری انیمیشن LEGO DC Super Heroes: The Flash، در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۱۸ در دسترس قرار خواهد گرفت، و نسخه‌ی دیجیتال این انیمیشن نیز در تاریخ ۱۳ فوریه ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.

شما در ادامه می‌توانید تریلر انیمیشن LEGO DC Super Heroes: The Flash را مشاهده کنید:

منبع: Screenrant

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.