فیلم «لاتاری» به جشنواره فجر سی و ششم می‌رسد + اولین تصویر رسمی هادی حجازی‌فر

21 December 2017 - 16:00

پس از انتشار عکس‌های حمید فرخ‌نژاد و ساعد سهیلی در «لاتاری»، امروز اعلام شد سومین فیلم سینمایی محمدحسین مهدویان به جشنواره فجر سی و ششم می‌رسد و نخستین تصویر هادی حجازی فر در این فیلم هم منتشر شد.

در حالی که این روزها عوامل فیلم سینمایی «لاتاری» با انتشار عکس‌های مختلفی از پشت صحنه این فیلم از فعالیت‌های شبانه روزی خود برای تولید این اثر حتی پس از زلزله شب گذشته خبر می‌دادند، امروز به‌طور رسمی اعلام شد که سومین ساخته سینمایی محمد حسین مهدویان برای شرکت در سی وششمین جشنواره فیلم فجر، تحویل دبیرخانه این جشنواره شد.

این در حالی‌ست که دو روز پیش تهیه کننده فیلم اعلام کرده بود با هماهنگی وزارت امور خارجه بخش‌هایی از فیلم در یکی از کشورهای همسایه فیلمبرداری خواهد شد. به نظر می‌رسد به سنت سال‌های گذشته که نسخه اولیه و ناتمام برخی فیلم‌ها برای بازبینی هیات انتخاب تحویل جشنواره می‌شود، سازندگان «لاتاری» هم چنین نسخه‌ای به دبیرخانه جشنواره تحویل داده‌اند.

هادی حجازی فر که برای اولین بار بازی‌اش در فیلم «ایستاده در غبار» مهدویان مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت، در فیلم «ماجرای نیمروز» هم یکی از نقش‌های اصلی را ایفا کرد و به نظر می‌رسد در «لاتاری» هم نقش مهمی دارد.

«لاتاری» به تهیه کنندگی سید محمود رضوی با فیلمنامه‌ای از ابراهیم امینی و محمد حسین مهدویان، از اواسط آبان ماه جلوی دوربین رفت و به احتمال بسیار زیاد در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر هم به نمایش درخواهد آمد.

منبع: آی‌‌سینما

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.