شبکه Syfy فصل سوم سریال Van Helsing را تمدید کرد

21 December 2017 - 22:00

قبل از اینکه فصل دوم سریال Van Helsing به پایان برسد، شبکه Syfy فصل سوم این سریال اکشن و ترسناک را تمدید کرده است. فصل دوم این درام طولانی پنجشنبه، چهارم ژانویه به پایان می‌رسد و پتییز سال آینده با فصل ۱۳ قسمتی به پخش تلوزیونی باز می‌گردد. قرار است تولید این فیلم، فوریه ۲۰۱۸ آغاز شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

وقایع این سریال که محصول استودیوی نومادیک است در دنیایی مملوء از ومپایرها رخ می‌دهند. فصل دوم ونسا و دیگر نجات‌یافتگان را در دنیای آخرالزمان ومپایری قرار می‌دهد، جاییکه هم‌پیمانان قدیمی‌شان را می‌بینند که ارتباطات جدیدی دارند و رازهایی درباره Rising، میراث ون هلسینگ و نجات انسان‌ها می‌دانند. کلی اُورتون (Kelly Overton)، میسی پرگریم (Missy Peregrym)، جاناتان اسکارف (Jonathan Scarfe)، کریستوفر هیدرال (Christopher Heyerdahl)، وینسنت گیل (Vincent Gale)، روکیا برنارد (Rukiya Bernard)، ترزو ماهورو (Trezzo Mahoro)، الکس پانوویک (Aleks Paunovic) و پاول جانسون (Paul Johnsson) در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال، چاد اُکس (Chad Oakes) و مایک فریسلو (Mike Frislev) از استودیوی نومادیک پیکچرز و نیل لابات (Neil LaBute)، ایوان تیلر (Evan Tyler)، دیو بروان (Dave Brown) و زادوک انجل (Zadoc Angell) و همچنین دنیل مارچ (Daniel March) هستند.

نیل لابات درباره تمدید این فصل گفت:

بهتر از این نمیشه که Syfy فصل سوم سریال Van Helsing را تمدید کرده و این سفر تاکنون فوق‌العاده بوده اما ما هنوز داستان‌های بیشتری برای گفتن داریم. کار کردن با شبکه Syfy خیلی خوبه و چاد و مایک و سایرین هم همکاران فوق‌العاده‌ای هستند. تیم نویسندگان این سریال ماجراهای شگفت‌انگیزی را برای بازیگران تدارک دیده‌اند و چندتایی سورپرایز جدید هم جز خون و خونریزی و مرگ شخصیت‌هامون داریم و این در‌حالی است که سرنوشت انسانیت به آشوب واقعی و تاریکی کامل نزدیک می‌شود.

منبع: deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.