کوین فیج از نخستین دقایق Avengers: Infinity War می‌گوید

22 December 2017 - 17:57

راه‌ به سوی Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت» برای دنیای سینماتیک مارول دراز و طولانی بود اما این بزرگترین عرصه برای حضور تانوس (Thanos) تایتان دیوانه است. این شخصیت در آخر فیلم The Avengers «انتقام جویان» در سال ۲۰۱۲ ظاهر شد و همچنین در «نگهبانان کهکشان» و همینطور در Avengers: Age of Ultron «انتقام جویان: عصر اولتران» نیز دیده شد. تلاش‌های بی حاصل این شخصیت برای بدست آوردن سنگ‌های ابدیت از ابهت او کاست و تا به امروز نیز به نظر می‌رسد که هیچ کدام از آن‌ها را ندارد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

کوین فیج (Kevin Feige ) رئیس شرکت مارول در کامیک کان برزیل در مورد این شخصیت و نگرانی‌های هوادران در مورد حضور تانوس بر روی پرده‌ی سینما خاطر نشان کرد:

در پنج دقیقه‌ی اول «جنگ ابدیت» مردم خواهند فهمید که چرا تانوس بززگترین و شرورترین ضد قهرمان در تاریخ دنیای سینماتیک مارول است.

او صحبتش را ادامه داد و از راهی که این شخصیت در فیلم باید طی کند گفت:

شما می‌دانید که ما تانوس را از اولین فیلم «انتقام جویان» معرفی کردیم. احتمالا به یاد می‌آورید که در انتهای Avengers، او صندلی را چرخاند و شما حس کردید که اتفاق بدی خواهد افتاد. ما او را از سال‌ها پیش معرفی کردیم و اکنون چیزی که شما مدت‌ها در انتظار دیدن آن بودید را خواهید دید.

تنها پنج سنگ از شش سنگ ابدیت در دنیای سینماتیک مارول بر روی پرده‌ی سینما دیده شده اند و آن‌ها در سرتاسر جهان پراکنده‌اند. سنگ فضا (یا همان Tesseract) هنوز در مالکیت لوکی (Loki) در Thor: Ragnarok «ثور:‌راگناروک» است. سنگ حقیقت در دست Benicio Del Toro (بنیسیو دل تورو) است و سنگ قدرت نیز در مالکیت نووا کورپس (Nova Corps) در زاندار است. دو تا از سنگ‌ها بر روی زمین اند، هر چند سنگ ذهن در سر ویژن (Vision) قرار دارد و سنگ زمان نیز با دکتر استرنج (Doctor Strange) همراه است. به نظر می‌رسد با توجه به چیز‌هایی که در تیتراژ Thor: Ragnarok دیدیم، تانوس به دنبال Tesseract (با توجه به تریلر پخش شده از فیلم) است اما می‌توان گفت که این یک جنگ تمام عیار نیست.

فیلم «انتقام جویان: نبرد ابدیت» در چهارم می سال ۲۰۱۸ مصادف با ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ به روی پرده‌ی نقره‌ای می‌رود. سپس انتقام جویان آماده خواهند شد تا برای فیلم چهارم در روز سوم می ۲۰۱۹ یا ۱۳ اردیبهشت ۹۸ و تقریبا یک سال بعد، باز به روی صحنه بیایند.

منبع: Comongsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.