کارگردان لوگان‌ به ساخت فیلم The Greatest Watchman کمک کرده است

25 December 2017 - 21:24

کارگردان فیلم Logan، جیمز منگولد (James Mangold) جایزه دوست خوب را بخاطر کمک به فیلمبرداری مجدد و ویرایش فیلم موزیکال هیو جکمن (Hugh Jackman) با نام The Greatest Showman برده است. منگولد و جکمن قبلا با هم روی فیلم لوگان که درباره آن گفته شد همکاری داشتند و در فیلم‌هایی همچون The Wolverine ساخت سال ۲۰۱۳ و Kate & Leopold ساخت سال ۲۰۰۱ نیز همکاری داشتند. مایکل گریسی (Mihael Gracey) کار فیلمبرداری اصلی فیلم را برعهده داشت که فیلم‌نامه‌اش را جنی بیکس (Jenny Bicks) و بیل کاندون (Bill Condon) نوشته بودند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

هیو جکمن در فیلم The Greatest Showman در نقش پی. تی. بارنوم، موسس بارنوم و بیلی سیرکاس ایفای نقش کرده است. این فیلم حضور و پیدایش بارنوم از آغاز تا وقتی یکی از شخصیت‌های برجسته قرن ۱۹ شد را نشان می‌دهد. زاک افرون (Zac Efron)، میشل ویلیامز (Michelle Williams)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson) و زندایا (Zendaya) دیگر ستاره‌های این فیلم هستند. کمپانی فاکس قرن بیست این فیلم را تولید می‌کند که پروژه‌ی طولانی مدت و احساسی برای جکمن است و ۸۴ میلیون دلار صرف ساخت آن شده است. گریسی نیز چند سالی است کارگردان این فیلم است و جدا از تجربه فیلم‌سازی، وظایف کارگردانی را نیز برعهده داشته است.

سایت خبری ورایتی گزارش کرده که کمپانی فاکس سرانجام این پروژه شده بود و برای همین جیمز منگولد را استخدام کرد تا به مایکل گریسی برای تکمیل این فیلم کمک کند. منگولد یک هفته به فیلم‌برداری مجدد پرداخت و بر کار ویرایش و پس از تولید نظارت داشت. این کارگردان اعتبار تهیه‌کننده اجرایی و دستمزد خوبی به پاس تلاش‌هایش دریافت کرد.

سایت ورایتی اعلام داشته که فاکس نگران فشارهای موجود روی تولید اصلی بود که برای گریسی بی‌تجربه عذاب‌آور بود. اگرچه منبع این سایت خبری به ورایتی گفته که گریسی خودش بعد از اتمام فیلم‌برداری به فیلم‌برداری مجدد پرداخته است.‌این منبع نقش منگولد در این پروژه را مشاور دانسته است.

فاکس ممکن است خیلی به گریسی اعتماد نداشته باشد، اما حقیقت این است که استودیو فقط برای یک هفته از فیلمبرداری مجدد به منگولد نیاز دارد. دیگر تولیدات اخیر نیازمند کار و توجه بیشتری هستند. بعنوان مثال، Solo: A Star Wars Stort توسط ران هاوارد (Ron Howard) بعد از اخراج کارگردانان اصلی؛ فیل لرد (Phil Lord) و کریس میلر (Chris Miller) مجددا فیلم‌برداری شد. فیلم Justice League (لیگ عدالت) توسط جاس ودون (Joss Whedon) مجددا فیلم‌برداری شد که لحن فیلم را تغییر داد.

متاسفانه تلاش‌های فاکس قرن بیست و جیمز مگنولد بیهوده بوده است. منتقدین فیلم The Greatest Showman را مورد نکوهش قرار دادند و این فیلم در راتن تومیتوز به امتیاز ۵۰ درصد دست یافته است. این فیلم از سوی مخاطبین رضایت ۸۶ درصدی داشته است. این فیلم وارد رقابت در باکس آفیس با Last Jedi و Jumanji می‌شود.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.