تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Mary and the Witch’s Flower منتشر شدند

26 December 2017 - 18:49

تریلر و پوستر جدید فیلم انیمیشنی استودیو Ponoc به نام Mary and the Witch’s Flower منتشر شده است. نسخه انگلیسی اولین فیلم این استودیو در تاریخ ۱۸ ژانویه در Fathom Screening Event رونمایی می‌شود. فیلم Mary and the Witch’s Flower توسط کارگردان نامزد اسکار، هیروماسا یانبایشی (Hiromasa Yonebayashi) ساخته شده و صداپیشگی آن برعهده روبی بارنهیل (Ruby Barnhill)، کیت وینسلت (Kate Winslet) و جیم برادبنت (Jim Broadbent) است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

استودیوی Ponoc که استودیویی ژاپنی است و فیلم Mary and The Witch’s Flower را ساخته، توسط تهیه‌کننده نامزد اسکار، یوشیاکی نیشیمورا (Yoshiaki Nishimura) تولید شده و او در این‌ پروژه با کارگردان نامزد اسکار، هیروماسا یانبایاشی همکاری داشته است.

مری دختر جوان و ساده‌ای است که در روستای انگلیسی با عمه بزرگش، شارلوت زندگی می‌کند و گویا هیچ دوست یا ماجراجویی ندارد. اما مری که با چند گربه مرموز بطور شانسی مواجه می‌شود، وارد جنگل نزدیک خانه شده و جاروی کهنه‌ای را پیدا می‌کند که در درخت کهنه‌ای فرو رفته است و تابش آبی عجیبی از گل شب بویی می‌بیند، گیاه نادری که هر هفت سال یکبار شکوفه می‌دهد. درحالیکه جارو زنده می‌شود و مری را به آسمان می‌برد، او مدرسه‌ی مرموزی را پیدا می‌کند که مختص جادوگران بالای ابرها است. اما مادام مومبلکوک و دکتر دی تنها افرادی نیستند که ظاهر می‌شوند و در این داستان می‌بینیم که حتی عادی‌ترین بچه‌ها نیز قادر به ماجراجویی‌های غیرعادی هستند.

این فیلم که براساس رمان کودکان ۱۹۷۱ با نام The Little Broomstick است، ماجراجویی اکشن تمامی سنین است که یکی از فیلم‌های انیمیشنی تمام فصول است و شخصیت‌های زیرکی دارد و دنیاهای خیالی و ساده‌ای را نشان می‌دهد و داستان دختر جوانی است که سعی دارد جایگاهش را در جهان پیدا کند.

فیلم Mary and the Witch’s Flower در تاریخ ۱۹ ژانویه راهی سینماها می‌شود. شما عزیزان می‌توانید تریلر و پوستر این فیلم را در قسمت زیر مشاهده کنید و نظرات خود را در این‌باره با ما در میان بگذارید:

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Ali Danger says:

    لحجه ی بریتیش به طراحی انمیه زیاد نمیاد D:
    بنظر جالب میاد منتظریم