نقاشی انتزاعی “سابرینا” جادوگر نوجوان و جدید این فیلم را نشان می‌دهد

26 December 2017 - 22:00

اوایل این ماه، اعلام شد که ریبوت Sabrina the Teenage Witch از شبکه CW پخش نخواهد شد و بجای آن از شبکه نتفلیکس روی آنتن تلوزیون می‌رود.‌ حالا تهیه‌کننده اجرایی این مجموعه، روبرتو آگویر-ساکاسا (Roberto Aguirre-Sacasa) اعلام کرده که گویا اولین نقاشی انتزاعی این مجموعه مستقیما از کتاب کامیک آن گرفته شده است. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

سابرینا براساس کامیک جدیدی با نام The Chilling Adventures of Sabrina است که منشا و ماجراهای سابرینا، جادوگر نوجوان را بصورت داستان تاریکی بازسازی می‌کند که وحشت، رمز و راز و جادوگری را نشان می‌دهد. در این اقتباس سابرینا با طبیعت دوگانه خود که نیم جادوگر و نیم آدم است به سازگاری می‌رسد در حالی‌که مقابل نیروهای شیطانی که او، خانواده‌اش و ساکنین انسان دنیای روشنایی را تهدید می‌کنند می‌ایستد.‌


حالا که این دو سریال از دو شبکه مختلف پخش می‌شوند، باید منتظر ماند و دید آیا اجتماع رسمی میان مجموعه Riverdale و سابرینا صورت می‌گیرد یا خیر. کتاب کامیک The Chiling Adventures of Sabrina ظاهر شخصیت‌های آرکی مانند بتی و ورونیکا را نشان می‌دهد اما این روایت پر محتوایی است.

آگورا-ساکاسا در حال نوشتن این اقتباس است و تهیه کننده اجرایی آن نیز خواهد بود. لی تالند کریگر (Lee Toland Kriegar) کارگردانی آن را بر عهده داشته و آگورا-ساکاسا، گرگ برلنتی (Greg Berlanti)، سارا اسکتچر (Sarah Schechter) و جان گولدواتر (Jon Goldwater) تهیه کنندگان آن هستند. تاریخ پخش این سریال هنوز مشخص نشده است.

منبع: comingsoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.