مصاحبه میشل ویلیامز در رابطه با نقشش در فیلم All the Money in the World را از اینجا بخوانید

27 December 2017 - 22:00

میشل ویلیامز (Michelle Williams) بازیگر زن آمریکایی برجسته‌ای است که در سال‌های اخیر بخاطر عملکرد ارزشمندش مشهور شده است.‌ او اولین بار توجه‌ها را با کار در Dawson’s Creek قبل از ورود به نقش‌هایش به خود جلب کرد. میشل ویلیامز برای بازی در فیلم‌هایی همچون Brokeback Mountain، My Week With Marilyn، Shutter Island، Blue Valentine و Manchester by the Sea مورد ستایش منتقدین قرار گرفته است. حالا او نقش گیل هریس را در فیلم All the Money in the World بازی می‌کند که ۲۵ دسامبر ۲۰۱۷ اکران می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

سایت خبری Screen Rant شانس گفتگو با میشل ویلیامز را در روز مطبوعات پیدا کرده و درباره آماده‌سازی احساسی او برای بازی در نقش گیل هریس، همکاری با رایدلی اسکات (Ridley Scott) و سختی‌های ورود به ذهن گیل در صحنه‌های خاصی با میشل گفتگویی کرده است.

اسکرین‌رنت: چطور خودت رو برای چنین نقش احساسی آماده کردی و برای این آماده‌سازی چکار کردی؟

میشل ویلیامز: فکر کنم این یه جور شغل نیمه وقت دوتایی است و نوعی بیرونی سازی از این وجود داره که گیل کی بوده، در کلیپ‌ها این موجوده و به من کمک کرد تا نوعی واقعیت بیرونی بسازم و یه بخشی هم هست که خیالاته و مثل زندگی بخشیدن به یه چیزی می‌مونه، واسه همین این یه کمی خشک و تحقیق محوره و شما کتاب رو می‌خوانید و بعد شروع به خیالبافی و رویاپردازی میان آن‌ها می‌کنید.

اسکرین‌رنت: می‌دونی که خیلی خوش‌شانس بودی که تا حالا با این همه کارگردان درجه یک کار کردی، نظرا درباره پروسه کارگردانی رایدلی چیه؟

میشل ویلیامز: می‌گم بهتون که چی درباره کار رایدلی نسبت به بقیه‌ای که باهاشون کار کردم فرق داره، فرقش اینجاست که اسکات دست شما رو توی همه چیز باز می‌ذاره و شما کلا آزادی. پیش خودم فکر کرده بودم باید بهش بگم رئیس، چون من کلا بهش میگم قربان، آقای رئیس یا رئیس بزرگ اما تمامی اینا ذره‌ای روی ارتباط اون با من تاثیر نگذاشت. او با هممون رفتار برابری داشت و به من آزادی کامل داد و گذاشت سعی‌ام رو بکنم و هیچوقت هیچی رو به من تحمیل نکرد و هیچوقت بهم نگفت من فکر می‌کنم شخصیتت باید اینجوری باشه یا نباشه و فقط ازم خواست توی لحظه باشم و واکنش‌هام ناگهانی و فی‌البداهه باشن و با شرایط کنار بیام و بزارم همه چیز به هم ریخته باشه و خلاصه خیلی بهم خوش گذشت.

اسکرین‌رنت: می‌دونی که یه سری صحنه‌های این فیلم دوباره گرفته شدند…

میشل ویلیامز: فقط یه چندتایی.

اسکرین‌رنت: رفتن توی ذهن گیل سخت نبود؟

میشل ویلیامز: نه، چون فکر می‌کنم که وقتی رابطه نزدیکی با کسی داری و خیلی بهش اهمیت میدی، بیشتر وقتت رو با اون می‌گذرونی و برام مهم بود که بخشی از من بشه، یه چیزی که بشه صداش کنی و با تکرار آن را فرا بخوانی و باهاش زندگی کنی و همه‌ی اینا درون من بودن.

اسکرین‌رنت: تو همیشه نقش‌های خوب با فیلمنامه‌های عالی بازی کردی و Venom داره ساخته میشه و استعدادهای زیادی در اون بازی می‌کنند؛ تو، تام هاردی (Tom Hardy)، ریز احمد (Riz Ahmed)، وودی هارلسون (Woody Harrelson)…

میشل ویلیامز: درسته.

اسکرین‌رنت: این خیلی خوبه، چی باعث شده این فیلم اینهمه استعداد رو یکجا واسه خودش داشته باشه؟

میشل ویلیامز: ما اوقات خوبی سر اون پروژه داریم. خیلی بهمون خوش میگذره. نه فقط من برای تام هم همین‌طوره و اون کارشو خوب بلده. میخوام یه چندتایی از حرکت‌هاشو بدزدم ببینم چیا میدونه. می‌دونید که شما هم می‌توانید به خوبی آدمهایی باشید که باهاشون کار می‌کنید و من واقعا دلم میخواد خودم با اون به چالش بکشم.

اسکرین‌رنت: آیا می‌توانی ونوم رو با کارهایی که قبلا انجام دادی مقایسه کنی و نظرت درباره آن وی‌اینگ (Ann Weying) چیه؟

میشل ویلیامز: یه فیلم دیگه بازی کردم که باید مسیر توپ تنیس رو با چشم دنبال می‌کردم و وانمود می‌کردم که یه موجود بزرگه و این اصلا واسم چیز جالبی نبود و فقط یه مهارته که دارم سعی می‌کنم یادش بگیرم. آن (Ann) خوبه. چی می‌توانم بگم؟ الان خیلی نمی‌توانم راجع بهش حرف بزنم.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.