دیوید هاربر دوست دارد هاپر و استیو در فصل سوم سریال Stranger Things با هم باشند

31 December 2017 - 11:55

فصل دوم سریال Stranger Things به اتمام رسیده اما ستاره‌ی این سریال، دیوید هاربر (David Harbour) می‌گوید دوست دارد هاپر و سایرین را در هاوکینز، ایندیانا در فصل سوم چگونه ببیند. این بازیگر در حال درو جوایز است و اخیرا نامزد گلدن گلوب شده و حالا فهرستی از خطوط داستانی احتمالی و همکاری شخصیت‌ها برای این سریال تهیه کرده که نه تنها درباره راز و رمز Upside Down است بلکه جزئیاتی در رابطه با گذشته‌ی شخصیتش و سوالاتی پیرامون مرگ دختر هاپر، سارا، ارائه می‌دهد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اولین فصل این سریال شبکه نتفلیکس، شخصیت‌های اولیه این سریال را به مخاطبین معرفی کرد و فصل دوم تیم‌بندی بزرگ و غیرقابل انتظاری مانند نکات مربوط به مراقبت از مو استیو (جو کری) و اهریمن‌ها با داستین (گاتن ماتارازو) را نشان داد. این همکاری اوج داستان بود و نشانی از وقایع آینده خواهد بود، چیزی که هاربر دوست دارد بخشی از آن باشد.

هاربر در مصاحبه اخیرش با ورایتی درباره امید و آرزوهایش درباره فصل سوم Stranger Things صحبت کرد که شامل همکاری هاپر و استیو و همچنین کنکاوش موقعیت شخصیتش و تجربیاتی که بدست آورده بود، می‌باشد. این‌ها برای هاربر لحظات احساسی حضور او در ویتنام و تراژدی است که باعث از هم پاشیده شدن خانواده‌اش شد. هاربر در این‌باره گفت:

مطمئنم که همه میدونن من چقدر جو کری رو دوست دارم. خیلی دوست دارم هاپر و استیو رو کنار هم ببینم، اما واقعا شک دارم که این اتفاق بیفته. خیلی دوست دارم‌ با گاتن کار کنم. میخوام بیشتر وارد داستان هاپر بشم. وقتی الون میره توی زیر زمین، چند تا جعبه می‌بینه که روشون نوشته شده: آزمایشگاه هاوکینز. پدر. ویتنام. نیویورک. اینجا میشه داستانی خلق کرد درباره زمانی که هاپر توی نیویورک پلیس بوده یا وقتی که توی ویتنام بوده.
در اصل سارا پنج سال قبل از داستان ما مُرده. با توجه به خط داستان، در فصل اول می‌بینیم که من بعد از این تجربه بر می‌گردم هاوکینز. و من رو می‌بینید که به همسر سابقم زنگ می‌زنم، کسی که مجددا ازدواج کرده و بچه داره. موضوعات جالبی اینجا وجود دارن و رازهایی درباره سارا هستن که امیدوارم توی فصل بعدی بهشون پرداخته بشه. شاید اونطور که فکرش رو می‌کنید اتفاق نیفته اما ارتباط هاپر با مرگ سارا پیچیدگی‌های زیادی داره.

با اینکه هاربر هم می‌داند همکاری هاپر و استیو خیلی شدنی نیست، حداقل می‌داند بیننده دوست دارد چه اتفاقی بیفتد. هاپر و استیو هر دو شخصیت‌های برجسته سریال هستند، به این صورت که دختر جوانی با نیروی دور جنبانی داری، موجودات فوق بُعدی و نستالژی دهه ۸۰ خانوادگی داری که همگی نقاط اصلی سریال هستند. اما با در نظر گرفتن محور اصلی Stranger Things، مشخص می‌شود که کری چه وسیله مناسبی بوده و دافرز باعث تغییراتی در اختصاص زمان نمایش به هاپر و استیو کنار هم در فصل جدید می‌شود.

گذشته هاپر مجددا تکرار می‌شود. در فضای مجازی حدسیاتی درباره ارتباط این شخصیت با آزمایشگاه هاوکینز و داستان مرگ سارا منتشر شده است. اما همانطور که هاربر گفت، وقایع زیادی درباره هاپر وجود دارند که ارزش جستجو دارند. با توجه به محبوبیت این سریال، این احتمال وجود دارد که سریال آنقدر طولانی شود که همه چیز درباره هاپر مشخص گردد و شاید راز موهای عالی استیو هم معلوم گردد.
هنوز تاریخ رسمی برای پخش فصل سوم سریال Stranger Things اعلام نشده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.