سریال Game of Thrones بیشترین تماشای غیرقانونی سال ۲۰۱۷ را داشته است

31 December 2017 - 13:55

سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) شبکه HBO، در صدر سریال‌های تلوزیونی است که بیشترین تماشای غیرقانونی را در سال ۲۰۱۷ برای ششمین سال متوالی به خود اختصاص داد و از سریال‌های The Walking Dead (مردگان متحرک) و The Flash گوی سبقت را ربود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سریال بازی تاج و تخت در طول پخش از شبکه HBO رکودهای زیادی ثبت کرده است. بیشترین دلیل این اتفاقات، نمرات بالایی است که این سریال نسبت به سال‌های قبل به دست آورده، و سال گذشته، قسمت اول فصل هفتم آن توجه مخاطبین زیادی را به خود جلب کرد. این سریال رکورد بالاترین نمرات تمام سریال‌های HBO را در تاریخ شبکه شکسته است. بنظر می‌رسد مخاطبین این سریال، هر سال بیشتر از سال‌های قبل شده است.

موضوع دیگر این است که سریال‌های فانتزی از روی کتاب‌های ثبت شده بازنویسی می‌شوند. میزان دانلودهای غیرقانونی و تماشای غیرقانونی مشکلات عدید اینگونه سریال‌ها هستند. در صدر سریال‌هایی که کانال‌های قانونی بیشترین سود را از پخش آنها می‌برند، بازی تاج و تخت در صدر سریال‌هایی است که هر سال بصورت غیرقانونی دیده شده‌اند و سال ۲۰۱۷ نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.


طبق گزارش سایت خبری Torrentfreak، سریال بازی تاج و تخت قطعا یکی از سریال‌هایی است که بطور غیرقانونی در سال ۲۰۱۷ تماشا شده است. این ششمین سالی است که این سریال در صدر این لیست قرار گرفته است. سریال مردگان متحرک در جایگاه دوم این لیست قرار گرفته و فلش در جایگاه سوم قرار دارد. این سایت تنها آمار مربوط به کانال BitTorrent و نه دیگر کانال‌ها را منتشر کرده است.

طی سالیان متمادی، سیر این تماشای غیرقانونی سریال بازی تاج و تخت با تغییراتی همراه بوده و با محبوبیت روز افزون HBO Go, HBO Now، و درآمدهای دیگر برای پخش قانونی سریال‌های این شبکه، که به اشتراک HBO دسترسی ندارند، راه چاره دیگری برای آن‌هایی که اقدام به انتشار غیرقانونی سریال‌ها می‌کنند، نگذاشته است.
تنها تفاوت اصلی در هر سال این بود که چندین قسمت از سریال توسط هکرها پخش می‌شدند و حتی توسط خود HBO هم لو رفتند. این باعث شد طرفداران این سریال مجبور به پرداخت هیچ هزینه‌ای برای این قسمت‌ها نباشند و حتی این قسمت‌ها را زودتر از پخش تلوزیونی‌اش تماشا کنند.

از آن‌جایی که فصل هشتم سریال بازی تاج و تخت تا سال ۲۰۱۹ پخش نمی‌شود شاید سریال دیگری جای آن را در سال ۲۰۱۸ بگیرد.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.