گیلیان اندرسون تایید کرد که فصل یازدهم The X-Files آخرین فصل حضور اوست

1 January 2018 - 21:03

دانا اسکالی قصد دارد بعد از اتمام فصل یازدهم سریال The X-Files از این سریال خداحافظی کند این در حالی‌ است که گیلیان اندرسون (Gillian Anderson) برنامه‌ی دانا برای ترک سریال را دوباره تکرار کرده است. فصل جدید سریال موفق شبکه فاکس از هفته آینده پخش می‌شود و قول داده شده که ۱۰ قسمت بیشتر از فاکس مالدر و همکارش را شاهد باشیم که به دنبال همه چیز از توطئه‌های خارجی تا روح و دولت‌های مخفی سراسر دنیا هستند. هر چند مهم نیست چطور این فصل جدید به پایان می‌رسد، بنظر می‌رسد هر گونه ادامه احتمالی این سریال، بدون اندرسون باید ساخته شود که برای دومین سال اعلام کرده می‌خواهد از این سریال کنار برود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

خبر جدایی اندرسون از سریال The X-Files اوایل سال گذشته (۲۰۱۷) در طول مصاحبه در کامیک‌کان نیویورک اعلام شد. این خبر کمی همه، خصوصا شبکه را سر در گم کرد که سعی داشت نظر اندرسون را عوض کند. این حرکت به جا بود چون چند ماهی تا پخش فصل جدید مانده بود و با اینکه سازنده آن، کریس کارتر (Chris Carter) اعلام کرده بود این سریال به کار خود ادامه می‌دهد، هنوز مشخص نبود فصل ۱۲ ساخته می‌شود یا نه. با مشخص نبودن آینده‌ی این سریال، فاکس خیلی علاقه به تبلیغ فصل یازدهم که آخرین بازی اندرسون بود نشان نداد و گویا دست روی دست گذاشتن از هر کاری بهتر بود.

بنظر می‌رسد اندرسون تصمیمش را گرفته و از کامیک‌کان نیویورک نظرش تغییر نکرده است. وی در مصاحبه اخیرش با TV Insider، برنامه‌اش برای ترک این سریال را تکرار کرد و حتی گفت از واکنشاتی که به این حرفش شده بود تعجب کرده است. اندرسون اظهار داشت:

از اولش گفتم که تصمیمم اینه. یه خورده از واکنش مردم به این خبر تعجب کردم… چون فکر می‌کردم این تنها فصل حضور منه.

از حرفهای اندرسون می‌شود اینطور فهمید که اندرسون می‌خواهد در فصل ۱۲ هم بازی کند و فاکس پیشنهادی به او داده که نتوانسته رد کند. این قطعا فقط یک احتمال است چون کارتر در همان مصاحبه گفته: X-Files داستان‌های زیادی برای گفتن دارد. اینکه بتوانیم این داستان‌ها را روایت کنیم جای سوال دارد. حقیقت هنوز مشخص نیست.

بنظر می‌رسد جستجوی حقیقت توسط دانا اسکالی به روزهای پایانی‌اش نزدیک است. تصمیم اندرسون بعد از ۲۵ سال بازی در این نقش قطعا قابل درک است، زمانی فرا می‌رسد که یک بازیگر نیاز دارد به سراغ پروژه دیگری برود و بازی در نقش شخصیت‌های جدیدی را تجربه کند. همانند دیگر سریال‌های تلوزیونی، The X-Files بازگشته و شاید به پایان نزدیک باشد اما هیچوقت نباید گفت هرگز.

فصل یازدهم سریال The X-Files از چهارشنبه، سوم ژانویه (۱۳ دی) ساعت ۸ شب از شبکه فاکس روی آنتن می‌رود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.