جرمی جردن دوست دارد نقش یک ابرقهرمان را بازی کند

2 January 2018 - 22:00

بازیگر سریال Supergirl، جرمی جردن (Jeremy Jordan) می‌خواهد روزی ابرقهرمان باشد. جردن در حال حاضر مشغول بازی در نقش وین اسکات، دوست و همکار کارا دانورز در DEO این سریال است. وین اغلب نقش ناجی را بازی می‌کند. او به شدت باهوش است و اغلب مسئول پیدا کردن راه حلی است که سوپرگرل باید در هر موقعیتی بدان دست یابد. با تمام اینها، وین هنوز یک قهرمان نیست. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

وین کارهای قهرمانانه زیادی در این سریال انجام داده اما معمولا بیشتر پشت صحنه است. وین اغلب در DEO یا ون باقی می‌ماند. با اینکه هر وقت کاری مربوط به تکنولوژی پیش می‌آید که باید کنترل شود، او وارد میدان می‌شود و یاد گرفته وقتی نیاز است چکار کند و بیشتر متفکر است تا یک جنگجو. او وقتی حرف از مواجه فیزیکی می‌شود از محدودیت‌هایش آگاه می‌شود، وین بیشتر دوست دارد از مغزش استفاده کند تا بتواند از سوپرگرل حمایت کند و اجازه می‌دهد آن‌هایی که قدرتمندتر هستند و آموزش بیشتری دیده‌اند، بیشتر وارد مبارزه شوند. این بدین معنی است که جردن به ندرت کار بدل و جلوه‌های ویژه که مبارزات را واقعیت می‌بخشند، انجام می‌دهد.

جردن دوست دارد این تغییر را یک روز ببیند. با اینکه او از بازی در نقش وین لذت می‌برد، اخیرا به SFGN گفته که دوست دارد خودش روزی ابرقهرمان باشد خصوصا ابرقهرمانی باحال که بتواند پرواز هم بکند.

من عاشق اینم که روزی ابرقهرمان باشم. من هیچوقت توی این صحنه‌های ویژه نبودم و یه جورایی حسودیم میشه.

قبل از سوپرگرل، بیشتر نقش‌های جردن موزیکال بودند و او در فیلم موزیکال The Last Five Years و سریال تلوزیونی موزیکال Smash نیز بازی کرده است. او استعداد خوانندگی‌اش را در کراس‌اور موزیکال سال گذشته بین فلش و سوپرگرل به رخ کشید. در طول کراس‌اور امسال، Crisis on Earth-X، او نشان داد می‌تواند چه نوع قهرمانی باشد، و در این کراس‌اور رهبر شورشیان علیه نازی‌ها بود.

جردن بازیگر با استعدادی است که قطعا نقش ابرقهرمان فوق‌العاده‌ای را روزی بازی می‌کند. اکنون او کار زیادی در نقش وین دارد، کسی که مادرش به زودی وارد نشنال سیتی و فعالیت‌های نجات‌بخش دنیای او در DEO و کمک به سوپرگرل می‌شود. وین شاید شنل نپوشد و پرواز نکند اما او به طریق خود در حال بازی نقش یک قهرمان است.

ادامه فصل سوم سریال Supergirl از ۱۵ ژانویه ساعت ۸ شب از شبکه CW از سر گرفته می‌شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.