گل گدوت پولسازترین بازیگر زن سال ۲۰۱۷ شد

4 January 2018 - 00:00

گل گدوت (Gal Gadot) به لطف نقش زن شگفت‌انگیز در فیلم‌های Wonder Woman ساخته‌ی پتی جنکینز (Patty Jenkins) و Justice League (لیگ عدالت) ساخته‌ی زک اسنایدر (Zack Snyder) پولسازتریت بازیگر زن سال ۲۰۱۷ شد. گدوت اولین بار در نقش پرنس دایانا یا همان زن شگفت‌انگیز در فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice ساخته زک اسنایدر در سال ۲۰۱۶ ظاهر شد و در فیلم سولوی جنکینز در سال ۲۰۱۷ قبل از اتحاد با دیگر قهرمانان بزرگ جهان مانند بتمن (بن افلک)، سوپرمن (هنری کاویل)، فلش (ازرا میلر)، آکوامن (جیسون موموآ) و سایبورگ (ری فیشتر) در فیلم لیگ عدالت در نوامبر ۲۰۱۷ درخشید. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

زن شگفت‌انگیز بر فاجعه‌های وحشتناک دی سی و ناامیدی‌های باکس آفیس غلبه کرد اما فراتر از حد انتظار از هر دو نظر انتقادی و تجاری ظاهر شد. زن شگفت‌انگیز در حال حاضر بیشترین امتیاز راتن تومیتوز را در بین ابرقهرمانان تمامی زمان‌‌ها از Thor: Ragnarok ساخته‌ی تایکا وایتیتی (Taika Waititi) گرفته تا The Dark Knight ساخته‌ی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) دارد. این فیلم همچنین فیلم Spider-man سم رایمی (Sam Raimi) را پشت سر گذاشته و پرفروش‌ترین فیلم ابرقهرمانی است که تاکنون اکران شده است. متاسفانه، حضور گدوت آن۳در قوی نبود که بتواند در باکس آفیس لیگ عدالت موفق ظاهر شود. این فیلم که تیم شدن ابرقهرمانان بود به پای Man of Steel سال ۲۰۱۳ نمی‌رسد. هرچند آنقدری فروش داشت که گدوت را پولسازترین بازیگر ۲۰۱۷ کند.

سایت Forbes گزارش کرده که گل گدوت پولسازترین بازیگر زن سال ۲۰۱۷ است. فیلم‌های او امسال مجموعا فروش ۱.۴۷۳ میلیارد دلاری داشته‌اند که از این میان سهم زن شگفت‌انگیز ۸۲۱.۸ میلیون دلار و لیگ عدالت ۶۵۲ میلیون دلار بوده است. با اینکه او پولسازترین بازیگر زن است، سومین بازیگر پولساز ۲۰۱۷ بعد از داین جانسون (Dwayne Johnson) و وین دیزل (Vin Diesel) است که فیلم‌هایشان به ترتیب ۱‌.۵ و ۱.۶ میلیارد دلار فروش داشته‌اند.

موفقیت بی‌نظیر زن شگفت‌انگیز گدوت را استاری جهانی کرده است. در اصل، نام این بازیگر خیلی برده شده و حتی توسط میلیون‌ها آمریکایی به نادرستی تلفظ شده و نام او را در میان بیشترین لغات اشتباه تلفظ شده‌ی سال قرار داده است.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.