زمان انتشار فیلم Johnny English 3 مشخص شد

4 January 2018 - 16:00

کمپانی فیلم‌سازی ورکینگ تایتل (Working Title)، به‌طور رسمی زمان انتشار فیلم Johnny English 3 «جانی انگلیش ۳» را اعلام کرد. این فیلم که دنباله‌ی قسمت‌های قبلی جانی انگلیش است، قرار است تا در تاریخ پنجشنبه، ۲۰ سپتامبر سال ۲۰۱۸ در سینماها منتشر شود. یک روز بعد از شروع نمایش این فیلم، یعنی در روز ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ نیز، قرار است تا فیلم‌هایی چون Robin Hood «رابین هود» و The House with a Clock in Its Walls «خانه‌ای با یک ساعت در دیوارهایش» نیز در سینماها به نمایش گذاشته شوند. ستاره‌ی این سری فیلم‌ها، یعنی روآن اتکینسون (Rowan Atkinson) که سابقه ایفای نقش در آثاری چون Mr. Bean «آقای بین» و The Lion King «شیر شاه» را داشته است، قرار است تا در این قسمت از این سری نیز به نقش قبلی خودش برگردد. دیوید کر (David Kerr) نیز قرار است تا دوباره در جایگاه قبلی خودش قرار بگیرد و کارگردانی این پروژه را به دست بگیرد، و همچنین اولگا کوریلنکو (Olga Kurylenko) که سابقه بازی در فیلم Quantum of Solace «ذره‌ای آرامش» را نیز دارد قرار است تا دوباره در این فیلم ایفای نقش کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این سری فیلم‌ها که به گونه‌ای قصد تهیه نسخه‌ای طنزآمیز از سری فیلم‌های جیمز باند (James Bond) را داشته است، از سال ۲۰۰۳ شروع شده است و در حقیقت نویسندگان فیلم‌نامه‌ی جیمز باند، یعنی نیل پورویس (Neal Purvis) و رابرت وید (Robert Wade) نیز در نوشتن این فیلم‌نامه، با فیلم‌نامه نویس آثاری چون How to Train Your Dragon «چگونه اژدها خود را آموزش دهید» و Twins «دوقلوها»، یعنی ویلیام دیویس (William Davis) همکاری کرده اند، و در این فیلم‌نامه سعی کرده‌اند تا داستان مامور سرگردان ام‌ای ۷ (MI-7)، یعنی جانی انگلیش (Johnny English) را به تصویر بکشند. در این فیلم‌ها همچنین بازیگران دیگری چون بن میلر (Ben Miller)، ناتالی ایمبرولیا (Natalie Imbruglia)، و جان مالکوویچ (John Malkovich) نیز ایفای نقش می‌کنند. ساخت این فیلم با بودجه‌ی ۴۰ میلیون دلاری آغاز شد و موفق شد تا به فروش ۱۶۰ میلیون دلاری در سطح جهانی برسد.

دومین قسمت این فیلم، هشت سال بعد از اولین قسمت آن، یعنی در سال ۲۰۱۱ و با عنوان Johnny English Reborn «جانی انگلیش دوباره متولد می‌شود» منتشر شد و توانست به فروش جهانی نسخه‌ی قبلی خودش دست یابد (ولی با وجود اینکه انتظار می‌رفت تا این فیلم به ۲۸ میلیون دلار فروش داخلی دست پیدا کند، تنها توانست به رقم ۸ میلیون دلار در فروش داخلی برسد). در قسمت دوم این فیلم نیز بازیگرانی چون بازیگر فیلم‌های The X-Files «فایل‌های ایکس» و Hannibal «هانیبال»، یعنی جیلیان آندرسون (Gillian Anderson)، بازیگر فیلم‌های The Wire «وایر» و Punisher: War Zone «مجازاتگر: منطقه‌ی جنگ»، یعنی دومنیک وست (Dominic West)، بازیگر فیلم Gone Girl «دختر گمشده» یعنی روساموند پایک (Rosamund Pike)، بازیگر فیلم Get Out «برو بیرون» یعنی دنیل کالویا (Daniel Kaluuya) و بازیگر فیلم The Lost World: Jurassic Park «جهان گمشده ژوراسیک پارک» یعنی ریچارد اسکیف (Richard Schiff) ایفای نقش می‌کردند.

منبع: Comingsoon

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.