تاریخ اکران فیلم بدون عنوان Cloverfield مشخص شد

5 January 2018 - 09:00

تاریخ اکران جدیدی برای فیلم بدون عنوان Cloverfield اعلام شده است. کمپانی پارامونت پیکچرز به سایت خبری ComingSoon.net اعلام کرده که تاریخ اکران این فیلم از دوم فوریه ۲۰۱۸ به ۲۰ آوریل ۲۰۱۸ تغییر یافته است. این فیلم که قبلا با عنوان God Particle شناخته شده، قرار بود ۲۴ فوریه ۲۰۱۷ اکران شود. سپس اکرانش به ۱۷ اکتبر ۲۰۱۷ تغییر یافت و بعد تاریخ ۲ فوریه ۲۰۱۸ برای آن در نظر گرفته شد. اگرچه تغییر جدیدی در طول تعطیلات سال نو در این فیلم صورت گرفته و حالا قرار شده در آوریل امسال راهی سینماها شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

گفته شده که طرح داستان این فیلم درباره تغییر ایستگاه فضایی امریکایی بعد از تصادف با تسریع‌کننده ذره است که باعث می‌شود مشخص گردد زمین نابود می‌شود. همه چیز وقتی عجیب‌تر می‌شود که آثاری از ایستگاه فضایی دیگری دیده می‌شود. دیوید اُیلوو (David Oyelowo)، جان اُرتیز (John Ortiz)، الیزابت دوبیکی (Elizabeth Debicki)، گوگو مباتا-را (Gugu Mbayha-Raw)، کریس اُدود (Chris O’Dowd)، زیی ژانگ (Ziyi Zhang) و دنیل برال (Daniel Bruhl) بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم را که هنوز عنوان مشخصی ندارد، جولیوس اُنا (Julius Onah) کارگردانی می‌کند. این فیلم توسط اُرن یوزل (Oren Uziel) نویسنده‌ی Freaks of Nature و ۲۲ Jump Street نوشته شده و دوگ جانگ (Doug Jung) نویسنده‌ی Star Beyond آن را بازنویسی کرده است.

تاریخ اکران ۲۰ آوریل این فیلم را از دیگر فیلم‌ها مانند Overboard با بازی آنا فاریس (Anna Faris)، یوگنیو دربز (Eugenio Derbez) و اوا لانگوریا (Eva Longoria)، فیلم Rampage که براساس بازی ویدئویی است و داین جانسون (Dwayne Johnson) در آن نقش‌آفرینی کرده، Super Troopers 2، Duck Duck Goose، Dolphins و Tully عقب می‌اندازد.

شما خوانندگان عزیز سینماگیمفا چطور؟ آیا برای دیدن این فیلم هیجان دارید؟ نظرتان درباره تغییر تاریخ اکرانش چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.