استیون درف به بازیگران فصل سوم سریال True Detective پیوست

5 January 2018 - 12:33

بر اساس اخباری که پایگاه خبری ددلاین (Deadline) منتشر کرده است، شبکه‌ی هچ‌پی‌او (HBO) تصمیم گرفته است تا در فصل سوم سریال True Detective «کارآگاه حقیقی»، بازیگر فیلم‌هایی چون Blade «تیغ»، Somewhere «یک جایی» و Leatherface «صورت چرمی»، یعنی استین درف (Stephen Dorff) را در مقابل ماهرشالا علی (Mahershala Ali) و کارمن اجوجو (Carmen Ejogo) قرار دهد. درف قرار است تا نقش یک محقق ایالت آرکانزاس، به نام رونالد وست (Ronald West) را ایفا کند. در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

فصل سوم سریال True Detectivee داستان یک جنایت وحشتناک در قلب اوزارک (Ozark) و یک راز را روایت می‌کند که در طول چند دهه بسیار عمیق شده است. اجوجو قرار است تا نقش اصلی زن، یعنی آملیا ریردون (Amelia Reardon) را ایفا کند؛ او معلم مدرسه آرکانزاس (Arkansas) است و با دو کودک گم شده در سال ۱۹۸۰ ارتباط دارد. علی قرار است تا شخصیت وین هایس (Wayne Haws) را ایفا کند که کارآگاه پلیس ایالتی مربوط به شمال غربی آرکانزاس است.

جرمی سالنیر (Jeremy Saulnier) که آثاری چون Blue Ruin «قراضه آبی» و Green Room «اتاق سبز» را در کارنامه‌اش دارد، قرار است تا در کنار سازنده‌ی این سریال، یعنی نیک پیزولاتو (Nic Pizzolatto) به کارگردانی و تولید این سریال بپردازد. پیزولاتو فیلم‌نامه‌ی تمام قسمت‌های فصل سوم سریال True Detective را خودش نوشته است، به غیر از قسمت چهارم این فصل که با همکاری دیوید میلچ (David Milch) نوشته شده است؛ میلچ نیز آثاری چون Luck «شانس» و Deadwood «ددوود» را در کارنامه‌ی خود دارد و تا کنون موفق به کسب جایزه‌ی امی (Emmy Award) نیز شده است.

فصل اول سریال True Detective از نظر امتیازی که به آن اعتا شده است، یک موفقیت به حساب می‌آید؛ ولی فصل دوم این سریال با برخی مشکلات مواجه شد و نتوانست مانند فصل اول این سریال، به سطح تحسین منتقدین دست یابد. پیزولاتو که از سال ۲۰۱۸ درحال همکاری با شبکه HBO است، هم‌اکنون در حال کار بر روی پروژه سریال Perry Mason «پری میسون»، با بازی رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr.) است.

در فصل اول سریال True Detective بازیگرانی چون متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) و وودی هارلسون (Woody Harrelson) ایفای نقش کردند؛ در فصل دوم این سریال نیز بازیگرانی چون وینس وان (Vince Vaughn)، کالین فارل (Colin Farrell) و ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams) ایفای نقش می‌کردند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.