شبکه‌ی فاکس ساخت فصل ششم سریال Prison Break را رسما تأیید کرد

6 January 2018 - 13:54

برنامه برای ساخت سریال Prison Break «فرار از زندان» اکنون رسما توسط شبکه‌ی فاکس تأیید شده است. مدتی می‌شود که طرفداران سریال درباره‌ی امکان ساخت فصل ششم آن گمانه‌زنی می‌کنند. نخست، ونت‌ورث میلر (Wentworth Miller) با اعلام بازنشستگی‌اش از The Arrowverse شور و هیجانی را برانگیخت، سپس دامینیک پرسل (Dominic Purcell) با اشاره به ادامه داشتن سریال «فرار از زندان» با فصل ششم در صفحه‌ی اینستگرامش، بر این شور و هیجان افزود. اکنون شبکه‌ی فاکس رسما اعلام کرده که این سریال ادامه خواهد داشت. با سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

مایکل تورن، رئیس بخش سرگرمی شبکه‌ی فاکس در جلسه‌ای حین کنفرانس مطبوعاتی تور زمستانی انجمن منتقدان تلویزیون موسوم به تی‌سی‌ای (TCA)، درباره‌ی برنامه‌های شبکه برای سریال «فرار از زندان» به گونه‌ای مبهم اما مشتاقانه سخن گفت. تورن در نهایت تصدیق کرد که فصل ششم این سریال ساخته خواهد شد، اما مطلقا شبیه به آن‌چه که طرفداران به آن عادت کرده‌اند، نخواهد بود.

تورن در اجلاس تی‌سی‌ای به خبرنگاران گفت که «فرار از زندان» با نسخه‌ی جدیدی بازخواهد گشت. اگرچه جزئیات دیگری درباره‌ی این‌که سریال در ادامه چگونه خواهد بود داده نشد، تورن فاش کرد که استودیو درباره‌ی آینده‌ی «فرار از زندان» بسیار هیجان‌زده است، علی‌رغم این‌که این نسخه‌ی جدید هنوز در مراحل مقدماتی خود به سر می‌برد.

این اخبار برای طرفداران این سریال یک غافلگیری خوشایند محسوب می‌شود، طرفدارانی که هشت سال را بین فصل چهارم و پنجم سریال صبر کردند و در نهایت فصل کوتاه پنجم با نُه قسمت از راه رسید.

گمانه‌زنی درباره‌ی این‌که آیا بازیگران اصلی بازخواهند گشت و یا بازیگران جدیدی جایگزین خواهند شد، شدت گرفته است. پرسل پیش از این گفته بود که دیگر در «فرار از زندان» حضور نخواهد داشت اما پُست اینستگرامش چیز دیگری می‌گوید. بسیاری پیش‌بینی کرده‌اند که اتهامات مبنی بر رسوایی جنسی مربوط به رابرت نِپر (Robert Knepper) احتمالا از بازگشت او جلوگیری می‌کند. گری نیومن (Gary Newman) رئیس شبکه‌ی فاکس در حین اجلاس تی‌سی‌ای، در مصاحبه با EW گفت که در فصل ششم تمام بازیگران جدید نخواهند بود.

به احتمال زیاد پیش‌بینی‌ها درباره‌ی وضعیت نپر درست هستند. صرف‌نظر از نتیجه‌ی قانونی این اتهامات، هالیوود در حال پاکسازی گسترده‌ی تمام افرادی بوده که به نحوی با داستان‌هایی شبیه به این مرتبط بوده‌اند. خود این امکان افسانه‌ای که میلر و پرسل هر دو برای فصل ششم بازخواهند گشت، با آغوش باز طرفداران مواجه خواهد شد. تا آن زمان پرسل به نقش‌آفرینی در The Arrowverse ادامه خواهد داد در حالی که میلر نقش کاپیتان کُلد (Captain Cold) را در سریال The Flash «فلش» ایفا می‌کند.

منبع:ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.