مت لتچر در فصل چهارم سریال Narcos نقش ثابتی خواهد داشت

6 January 2018 - 16:12

فصل چهارم سریال Narcos شبکه نتفلیکس قرار است با بازیگران جدیدی آغاز به کار کند و خبرها حاکی از این هستند که بازیگر سریال‌های The Flash و Legends of Tomorrow یعنی مت لتچر (Matt Letscher) نقش ثابتی در این مجموعه بازی خواهد کرد. این بازیگر سومین بازیگری است که خبر حضورش از وقتی گفته شد این درام جنایی دستخوش تغییراتی می‌شود، در این سریال اعلام شده است. از فصل سوم به دنبال فروپاشی امپراطوری پابلو اسکوبر و کالی کارتل و مامور خاویر پنا (با بازی پدرو پاسکال) و استیو مورفی (با بازی بوید هالبروک) تغییراتی در این سریال بوجود خواهد آمد. این تغییرات شامل تغییر لوکیشن از کلمبیا به مکزیک و اضافه شدن دیگو لونا (Diego Luna) و مایکل پنا (Micheal Peña) به این سریال خواهند بود که هنوز نقش‌های این بازیگران مشخص نشده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تغییر مکان و شخصیت‌های اصلی با تغییر زمان سریال همراه خواهد بود. بجای حرکت از جاییکه این سریال در فصل سوم به اتمام رسید، اواسط دهه ۹۰، نارکوس سفری به عقب خواهد داشت و وقایع را به دهه ۷۰ و ۸۰ برمی‌گرداند که به دنبال چگونگی شکل‌گیری گوادالاجرا و مدیریت آن برای تجارت با مواد فروشی کلمبیایی است. این حاکی از شماری از احتمالات جدید برای این سریال است و بنظر می‌رسد که اریک نیومن (Eric Newman) به دنبال بهره‌مندی از آن با بکارگیری لتچر در نقش مامور DEA است.

طبق گزارش سایت خبری ددلاین، لتچر به فصل چهارم این سریال برای بازی نقش جیمز کایکندال، عضو تیم دیگری از مامورین جستجوی کارتل پیوسته است. خبر مربوط به بازی لتچر اعلام می‌دارد که تیم کایکندال از اطلاعاتی استفاده می‌کند که توسط جاسوس DEA در این سازمان بدست آمده است. هنوز رسما تایید نشده لونا یا پنا، کدام قرار است نقش جاسوس کایکندال را بازی کنند.

در این بخش، لتچر احتمالا در نقش شخصیتی که در جناح راست است بازی می‌کند. چند سال گذشته شاهد حضور او در Arrowverse شبکه CW در نقش یوبارد تاین بودیم که زندگی فلش را قبل از رفتن به Legends of Tomorrow برای تشکیل Legion of Doom با مالکوم مرلین و دیمن دارک، مختل کرده بود.

هنوز اطلاعات زیادی از فصل چهارم سریال نارکوس که لتچر در آن حضور خواهد داشت منتشر نشده اما از آنجایی که قرار است نقش ثابتی داشته باشد احتمالا کایکندال خواهد بود. قسمت‌های جدید این سریال در حال فیلمبرداری بوده و قرار است فصل جدید امسال پخش شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.