بازیگران سریال Nightflyers ساخته‌ی جورج آر آر مارتین مشخص شدند

6 January 2018 - 23:00

بازیگران سریال Nightflyers «نایت‌ فلایرز» که بر اساس رمانی نوشته‌ی جورج آر آر مارتین (George R.R. Martin) است، اعلام شدند. این سریال که بر اساس رمانی با همین نام نوشته‌ی خالق دنیای Game of Thrones «بازی تاج و تخت» است، سپتامبر گذشته توسط شبکه Syfy بطور رسمی شروع به ساخت کرد که بودجه‌ی قابل توجه‌ای برای فصل اول ده قسمتی‌اش داشت. در ادامه سینماگیمفا همراه باشید.

داستان درباره‌ی هشت دانشمند نامتعارف و یک تله‌پات (فردی با توانایی ارتباط ذهنی) قوی است که به یک اکتشاف در منظومه‌ی شمسی خودمان می‌روند تا با زندگی بیگانه ارتباط برقرار کنند. آنها بر روی نایت‌فلایر (Nightflyer)، یک کشتی فضایی با خدمه‌ای صمیمی و یک کاپیتان منزوی است. اما وقتی اتفاقات وحشتناکی شروع به رخ دادن می‌کند رفته رفته به هم شک می‌کنند و زنده ماندن در این سفر برای آن‌ها از آنچه که همه فکرش را می‌کردند سخت‌تر از آب در می‌آید. این رمان کوتاه که در سال ۱۹۸۰ منتشر شده است قبلا در سال ۱۹۸۷ به نویسندگی و تهیه‌کنندگی رابرت یافه (Robert Jaffe) به یک فیلم تبدیل شد.

حال Syfy لیست بازیگران اصلی سریال Nightflyers «نایت فلایرز» را منتشر کرده است. گرچن مول (Gretchen Mol) در نقش دکتر آگاتا متسون در کنار ایان ماکن (Eoin Macken) در نقش کارل دبارنین، دیوید آجالا (David Ajala) در نقش روی اریس، سم استرایک (Sam Strike) در نقش تیل، مایا اشت (Maya Eshet) در نقش لومی، آنگوس سمپسون (Angus Sampson) در نقش رُوان، جودی تورنر-اسمیت (Jodie Turner-Smith) در نقش ملانتا جیرل، و برایان اف اوبراین (Brían F. O’Byrne) در نقش آوگی. این سریال توسط Universal Cable Productions تهیه می‌شود. نتفلیکس نیز در تهیه‌کنندگی همکاری خواهد کرد و حق اولین پخش را در خارج از ایالات متحده خواهد داشت.

جف بولر (Jeff Buhler) نویسندگی اقتباس Nightflyers «نایت فلایرز» را در دست دارد. وی تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال به همراه شوورانر سریال، دینل سرون (Daniel Cerone)، است. سریال لیست بلندی از تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر دارد که شامل جورج آر آر مارتین، جین کلین (Gene Klein)، دیوید بارتیس (David Bartis)، رابرت یافه و داگ لیمان (Doug Liman) از Hypnotic می‌شود. الیسون روزنویگ (Alison Rosenzweig) و مایکل گائتا (Michael Gaeta) از Gaeta Rosenzweig Films نیز در کنار لوید ایوان میلر (Lloyd Ivan Miller) و آلیس پی نیوهاوزر (Alice P. Neuhauser) از Lloyd Ivan Miller Productions تهیه‌کننده‌ی اجرایی هستند. آندرو مکارتی (Andrew McCarthy) نیز در این پروژه نقش تهیه‌کننده/کارگردان خواهد داشت و مایک کهیل (Mike Cahill) قسمت اول را کارگردانی خواهد کرد.

جورج آر آر مارتین به‌طور منظم در ساخت سریال دخیل نخواهد بود دلیل این عمل، کار کردن وی بر روی کتاب پرانتظار بعدی‌اش در سری Song of Ice and Fire «نفمه‌ی یخ و آتش» یعنی The Winds of Winter «بادهای زمستان» است.

منبع: Screen Rant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.