فیلم‌برداری دنباله‌ی فیلم Spider-Man: Homecoming از ماه ژوئن آغاز می‌گردد

6 January 2018 - 19:56

فیلم‌برداری Spider Man: Homecoming 2 «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲» برای ماه ژوئن برنامه ریزی شده است. پس از درخشش تام هالند (Tom Holland) در اولین فیلم انفرادی مرد عنکبوتی بعنوان یک ابر قهرمان خزنده، استودیو مارول و شرکت سونی به دنبال ساخت یک دنباله از آن هستند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

هنوز چیز زیادی از این دنباله مشخص نیست و اکنون برای حرف زدن در مورد آن بسیار زود است، چرا که مارول پنج فیلم دیگر قبل از ٖآن در برنامه‌ی خود دارد. اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پارکر (Parker) همچنان یک دانش آموز دبیرستانی باقی می‌ماند (و احتمالا او شخصیت ثابت  این سه گانه از مرد عنکبوتی خواهد بود). همچنین می‌دانیم که جان واتس (Jon Watts) سرپرست اصلی این فرانچایز به دنباله‌ی فیلم «بازگشت به خانه» بازمی‌گردد و همین‌طور کریس مک‌کنا (Chris McKenna) برای نویسندگی و اریک سومرز (Erik Sommers) برای کار روی فیلم‌نامه به فیلم بازمی‌گردند. با توجه به تیمی که مشابه تیم فیلم اصلی هستند، می‌توان انتظار داشت که این پروژه نیز به کیفیت فیلم اصلی یعنی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» باشد. با این تفاوت که ابر قهرمان ما این‌بار با تجربه‌تر است.

یک گزارش از Omega Underground اشاره دارد که دنباله‌ی بدون عنوان «بازگشت به خانه» در اول ماه ژوئن تصویر برداری‌های اولیه‌اش آغاز شده و تا اواخر ماه سپتامبر ادامه می‌یابد. این تاریخ با توجه به حرف امی پاسکال (Amy Pascal) که پیش از این گفته بود آن‌ها تولید را در زمانی بین ماه آپریل و می، آغاز خواهند کرد، نشان می‌دهد که کار با تاخیر مواجه است.

با توجه به اندکی تاخیر، زمان‌بندی برخی مسائل که در هفته‌های گذشته از این فیلم اعلام شد، بسیار حساس است. در جریان معرفی پارکر در این فرانچایز به دنیای سینماتیک مارول و در کنار ابر قهرمانانی مثل کاپیتان آمریکا (Captain America) و دیگران، همانطور که در جریان‌ رویدادهای فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا:‌ جنگ داخلی» دیدیم، این تیم در آلمان قرار دارد. البته ممکن است که در فیلم یک فلش بک داشته باشیم که جریانات فرودگاه و اتفاقاتی که برای مرد عنکبوتی افتاد را ببینیم.

با توجه به این‌که «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲» دقیقا پس از Avengers 4 «انتقام جویان ۴» اتفاق می‌افتد، دیدن این‌که پیتر پارکر در فیلم‌های قبلی چگونه با تهدید و دردسرهای تانوس (Thanos) کنار آمده است و جان سالم به در برده است، جالب خواهد بود. همچنین جدای از این موضوع، کوین فیج (Kevin Feige) رئیس شرکت مارول اشاره کرده است که دنیای سینماتیک مارول پس از فاز سوم بسیار متفاوت خواهد شد. در هر صورت هواداران باید منتظر بمانند تا جزئیات بیشتری از فیلم ارائه گردد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.