شبکه HBO نام کارگردانان و تاریخ پخش سریال Game of Thrones را اعلام کرد

6 January 2018 - 21:00

شبکه HBO به انتظارها پایان داد و اعلام کرد که فصل هشتم سریال Game of Thrones تا سال ۲۰۱۹ پخش نخواهد شد و نام کارگردانانی که شش قسمت پایانی سریال فانتزی HBO را کارگردانی خواهند کرد، منتشر ساخت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت نافذترین فصل این سریالِ شبکه HBO بود. داستان این سریال که اقتباسی از رمان‌های جورج آر. آر. مارتین (George R. R. Martin) می‌باشد، بیشترین میزان فراز و نشیب را داشته و شخصیت‌های پراکنده‌ای دارد که متحد شده‌اند تا بر ارتش وایت واکرها که به دیوار شمالی نزدیک شده‌اند، غلبه کنند. این سریال سرانجام هویت نامعلوم جان اسنو را که به دنریس تارگارین پیوسته، آشکار ساخت. با فرو ریختن دیوار و حمله‌ی ارتش زامبی‌ها به رهبری نایت کینگ به وستروس، زمینه برای فصل پایانی حماسی مهیا گردید.

اما طرفداران باید کمی بیشتر منتظر بمانند. شبکه HBO اعلام داشته که فصل هشتم تا سال ۲۰۱۹ پخش نخواهد شد. این شبکه اسامی تیم خلاق فصل آخر را منتشر کرده؛ سازندگان این سریال، دیوید بنی‌آف (David Benioff) و دی. بی. ویس (D. B. Weiss) و همچنین دستیاران سریال، دیوید ناتر (David Nutter) و میگول اسپاکنیک (Miguel Spochnik) این فصل را کارگردانی می‌کنند. با این‌حال، نویسندگان این سریال، شامل بنی‌آف، ویس و برایان کاگمن (Bryan Cogman) و دیو هیل (Dave Hill) می‌باشند.


تاریخ پخش این سریال که سال ۲۰۱۹ اعلام شده قطعا برای طرفداران ناامید کننده است اما تعجب‌آور نیست. تهیه‌کنندگان این سریال نه تنها بین هر فصل فاصله زیادی انداخته‌اند بلکه کاملا نشان دادند که فصل آخر این سریال، بسیار رویایی خواهد بود. این معنی زیادی دارد، پایان فصل هفت خبر از تاثیر چشمگیری می‌دهد که در فیلم‌های بلاک‌باستر تابستانی شاهد آن‌ها هستیم و سال‌ها ساخت آن‌ها طول می‌کشد. از آنجایی که هر شش قسمت از فصل هشت ۹۰ دقیقه طول می‌کشد، این تاخیر در تولید موجه است.

این همچنین به شبکه HBO این امکان را می‌دهد تا سال ۲۰۱۸ را صرف آماده‌سازی بعد از بازی تاج و تخت کند. سال ۲۰۱۸ شاهد بازگشت درام علمی تخیلی Westworld خواهیم بود که درباره‌ی شهربازی جدیدی پر از اندروید است و HBO معتقد است دنباله‌ی بازی تاج و تخت خواهد بود و بخاطر فصل اول نامزد جایزه امی می‌شود اگرچه موفق به دریافت جایزه در بخش‌های اصلی نخواهد بود. در سال ۲۰۱۸ احتمالا شاهد نامزد شدن بازی تاج و تخت در بسیاری از بخش‌ها خواهیم بود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.