فصل دوم سریال The Punisher همچنان در نیویورک ساخته می‌شود

6 January 2018 - 22:00

گزارش جدید حاکی از این است که فصل دوم سریال The Punisher (مجازاتگر) در نیویورک به کار تولید خود ادامه می‌دهد. با اینکه شروع فصل The Punisher با دنیای مارول ارتباطش قطع شده، این ایزوله شدن باعث شده این سریال با دیگر ساخته‌های مارول متفاوت بنظر برسد. با اینکه سریال‌های نتفلیکس این استودیو تاریک‌تر و برجسته‌تر از دیگر سریال‌های ابرقهرمانی بوده‌اند، سریال The Punisher از مزیت روایت مفرد بهره برده و وارد دنیای بزرگی نشده است. اما با بزرگ‌تر شدن فرانک کستل، آیا او هنوز پنهانی دست به عملیات می‌زند؟ در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

نیویورک در کامیک‌ها مملوء از آشوبگران است و بنظر می‌رسد دنیای مارول به دنبال این مدل است. وقتی تنها The Punisher باقی می‌ماند، او به سراغ منشا Jigsaw رفته و می‌خواهد تمامی اشتباهاتش را تحت به یک شرط پاک کند: در نیویورک سیتی بماند. با پخش فصل دوم سریال مجازاتگر، خیلی‌ها به دنبال این هستند که ببینند آیا داستان فرانک او را به محل جدیدی می‌برد که عدالت را اجرا کند. فعلا بنظر می‌رسد او به زادگاهش وفادار است.

سایت خبری Omega Underground گزارش کرده که فصل دوم مجازاتگر تحت عنوان Crime به کار فیلم‌برداری خود ادامه داده و در نیویورک سیتی باقی می‌ماند. به عقیده‌ی این سایت، این سریال اواخر امسال کار تولید را آغاز می‌کند و هنوز وضعیتش مشخص نیست. حالا می‌شود فهمید که چرا فصل‌های جدید سریال‌های Jessica Jones و Daredevil و Luke Cage به سرعت تغییر کردند.


این تصمیمِ ماندن در نیویورک سیتی باعث می‌شود برداشت‌های زیادی از چگونگی پایان یافتن فصل یک سریال شود اما به سختی می‌توان گفت فرانک بخاطر دوری از قانون دچار مشکل می‌شود. این زودباوری است که خانواده میکرو قاتل سریالی که اخیرا در شهرشان دادگاهی شده را نمی‌شناسد. مسئله دیگر نیز درباره نیویورک سیتی است که با ساخته شدن بسیاری از فیلم‌های مارول در آن، تبدیل به لوکیشن کهنه‌ای شده است.

این احتمال نیز وجود دارد که نگه داشتن مجازاتگر در نیویورک سیتی هدف منطقی باشد. دلیل اصلی اینکه سریال‌های دنیای مارول شبکه نتفلیکس در نیویورک ساخته می‌شوند این است که این جزئی از قرارداد مالیاتی این استودیو با شهر است. این احتمال نیز وجود دارد که تولید جای دیگری بعد از نیویورک صورت گیرد. فصل دوم سریال The Punisher با خانه نشینی فرانک قبل از به ماموریت رفتن در جای دیگری آغاز می‌شود.

البته، فصل جدید این سریال می‌تواند با دیگر سریال‌های نتفلیکس ترکیب شود. با اینکه سریال‌های سولو عملکرد خوبی داشته‌اند، فرانک وقتی با مت مورداک همراه می‌شود نیز می‌درخشد. با آزاد شدن کینگ‌پین می‌توانیم شاهد یکی شدن دنیاهای مجازاتگر و دردویل در فصل دوم باشیم.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.